Wo2 en Metal
- Darryl
- Lid
- Harro
- Lid
Nog voor je dit schreef reageerde ik op jouw opmerking over beluisteren met deze post...killingspree schreef:jij reageert ook alleen maar op dingen waar jij je kan verdedigen he !
als ik iets zeg over dat beluisteren reageert meneertje ermaar gewoon niet op ! tsss laf hoor !
Harro schreef:Nee, want marcherende laarzen daar kicken die rechtsen juist op. Kun je dat stuk over "een zeer verkeerde beslissing" nader toelichten? Dat moet interessant zijn.killingspree schreef:nou om hier een duidelijk antwoord op te geven !
het is geen lofzang met marcherende laarzen er onder !
er zijn stukken door middel van effect naar voren gebracht als of het eens stuk uit een toespraak is ! er zitten stukken met een soort van wanhoop zang in !
en een stuk waar in blijkt dat het een zeer verkeerde beslissing is geweest
is dat duidelijk genoeg
Hoe probeer ik deze discussie dan te draaien? Het enige, en dan ook echt het enige dat ik probeer te bereiken is een inhoudelijke uitleg waardoor ik snap wat jullie met het zingen van die teksten beogen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
- Harro
- Lid
- killingspree
- Lid
maar harro
als je de cd nu gewoon eens luistert !
ben je dan niet van mening dat het allemaal niet zo is als je denk ????
als er neo nazi's fan zijn van K3 wil dat toch geen problemen zijn !
kan toch ??? waarom zouden alle neo nazi's van metal of hardcore moeten houden ! je kunt wel overal is achter gaan zitten zoeken maar dit werkt niet harro !
als je de cd nu gewoon eens luistert !
yeah right !!Dat je dit niet snapt en als een aanval ziet, nogmaals, dat is jouw probleem
nogmaals (keer 5 of zo in tussen ) je kunt je publiek niet kiezenIk vraag alleen naar jullie omgang met het feit dat publiek met extreem-rechtse sympathie jullie verkeerd zullen begrijpen zoals dat ook met Rammstein gebeurde.
kan toch ??? waarom zouden alle neo nazi's van metal of hardcore moeten houden ! je kunt wel overal is achter gaan zitten zoeken maar dit werkt niet harro !
-
- Lid
- killingspree
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
- Dodo
- Lid
"Wie heb ik aan de lijn, hallo halloooo..?"Marc 82 Recon schreef:nou de teksten van K3 zullen hun niet opzwepen
"Wöllt ihr den totale Krieg?"
Kies maar
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Harro
- Lid
Maar we vragen toch juist of jij het ons wil uitleggen?killingspree schreef:als je de cd nu gewoon eens luistert !
Dan wil ik heel graag van je weten waar ik je begon af te zeiken dan.killingspree schreef:yeah right !!Dat je dit niet snapt en als een aanval ziet, nogmaals, dat is jouw probleem
[/quote]killingspree schreef:nogmaals (keer 5 of zo in tussen ) je kunt je publiek niet kiezenIk vraag alleen naar jullie omgang met het feit dat publiek met extreem-rechtse sympathie jullie verkeerd zullen begrijpen zoals dat ook met Rammstein gebeurde.
De kans dat neo-nazi's zich aangetrokken voelen tot jullie teksten over Wewelsburg e.d. is beduidend groter dan dat hun rechter arm gestrekt gaat van "sur le pont d'Avignon" en "iedereen kan toveren".
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
- killingspree
- Lid
nee dat doen we dus niet op msn
je moet dit niet verkeerd opvatten :
als je van dit soort shit krijg waar door mensen over een band gaat praten ( kijk rammstein ) is er een grote kans dat mensen zeggen van "ei daar bij die band, die waren laats op het nieuws ( of what ever ) laat ik daar eens een cd van kopen want dat moet toch wel zoiets appart zijn "
dat kan maar ja wie weet
nou je zult het gek opvatten misscihennou jah tis jullie reputatie he tis niet mijn band je doet maar
je moet dit niet verkeerd opvatten :
als je van dit soort shit krijg waar door mensen over een band gaat praten ( kijk rammstein ) is er een grote kans dat mensen zeggen van "ei daar bij die band, die waren laats op het nieuws ( of what ever ) laat ik daar eens een cd van kopen want dat moet toch wel zoiets appart zijn "
dat kan maar ja wie weet
-
- Lid
Deze combinatie, zonder grondige uitleg vind ik niet gepast! Misschien dat ik mijn mening bijstel als ik de uitleg van Killingspree ga begrijpen.FELIX schreef:svp hier geen berichten plaatsten van, metal is kut ik luister naar hardcore !
effe gewoon serieus wellicht zitten hier wel metal genoten tussen
misschien niet !
wat vinden jullie van de combinatie wo2 en metal in muziek
groeten van niels
- killingspree
- Lid
- Dodo
- Lid
Moet kunnen toch.Harro schreef:Maar we vragen toch juist of jij het ons wil uitleggen?killingspree schreef:als je de cd nu gewoon eens luistert !
Leg je muziek uit.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"