Wo2 en Metal

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Jeroen, rot een eind op wil je. Het zijn vragen van een moderator
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Harro schreef:Jeroen, rot een eind op wil je. Het zijn vragen van een moderator
He slimmerik gaan we schelden, moet je je antwoord nu uit een boekje halen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeroen
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Jeroen, de antwoorden zijn al gegeven. De discussie was al geeindigd. Een paar uur geleden al.
Lees pagina 16 maar even. Niels heeft gewoon keurig (duurde ff :P) antwoordjes gegeven.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Dodo, dat is voor jeroen niet interessant. Hij wil provoceren
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

In dit topic, in het bijzonder op pagina 9, zijn wat uitlatingen gedaan die imho niet door de beugel kunnen. De discussies die in dit topic plaatsvinden zijn echter niet misplaatst, om welke reden ik dit topic best wel open wil laten. Iemand heeft een muzikale prestatie geleverd en wil dat hier presenteren: in welk geval je niet verwonderd moet zijn dat hier vragen over komen.

In het topic lees ik dat verschillende mensen zich afvragen wat de motivatie is achter songteksten. Mijn voorstel is om op een normale toon en respectvol met elkaar om te gaan en op elkaars vragen in te gaan. Een vraag over een songtekst is geen belediging. Wanneer er geen vragen kunnen worden beantwoord is dit topic eerder spam dan wat anders: in dat geval kan ik het net zo goed verwijderen.

Nietsveelzeggende slowchatachtige toevoegingen hebben overigens ook weinig met het onderwerp van doen en zijn zonder notificatie uit deze thread opgeschoond.

Keep it clean. Thank you.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Valt toch eigenlijk niks maar aan toe te voegen? Meedere mensen stellen serieuze vragen en de discussie ontspoort continue doordat mensen zich schijnbaar aangevallen voelen en zich niet kunnen verdedigen. Eigenlijk helemaal niet nodig want als je achter je muziek staat en weet waarom je hiermee bezig bent, zijn het helemaal geen lastige vragen. Juist een mooie kans om je achterliggende motivatie uit te leggen. Een motivatie die niemand hier verafschuwd, maar waar blijkbaar wel heel veel onduidelijkheid over is.

Als je een topic plaatst over dit muziekgenre op een forum over WOII waar meerdere mensen zeer serieus en respectvol bezig zijn met deze geschiedenis, kun je vervolgens vragen verwachten. Als je enige kennis hebt over WOII, spreekt met mensen uit die periode of leest over hun ervaringen is deze muziek toch echt behoorlijk provocerend.

Provoceren in dit muziekgenre zal er bij horen en dat is eigenlijk ook niet zo erg. Je mikt toch op een bepaalde doelgroep die anders omgaat met deze materie en mensen die de oorlog meemaakten zullen niet luisteren naar deze muziek. Ik neem aan dat men tenminste niet optreed in een bejaardenhuis? Maar plaats je dan een bericht op dit forum dan vind ik het behoorlijk storend dat vragen op deze wijze (niet) beantwoord worden.

Mijn conclusie: dit muziekgenre heeft niks te maken met geschiedenis, maar simpelweg met provoceren omdat men dat blijkbaar geinig en uitdagend vind. Prima hoor, binnen je eigen doelgroep zal niemand hierom geven. Maar laat mensen die wel serieus en respectvol omgaan met geschiedenis dan in hun waarde en beantwoord gewoon op respectvolle wijze hun vragen.

Dus succes met jullie muziek, maar besef je wel dat anderen heel anders over deze muziek denken. Zeker op een forum over WOII...
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

KevinP schreef:Valt toch eigenlijk niks maar aan toe te voegen? Meedere mensen stellen serieuze vragen en de discussie ontspoort continue doordat mensen zich schijnbaar aangevallen voelen en zich niet kunnen verdedigen. Eigenlijk helemaal niet nodig want als je achter je muziek staat en weet waarom je hiermee bezig bent, zijn het helemaal geen lastige vragen. Juist een mooie kans om je achterliggende motivatie uit te leggen. Een motivatie die niemand hier verafschuwd, maar waar blijkbaar wel heel veel onduidelijkheid over is.

Als je een topic plaatst over dit muziekgenre op een forum over WOII waar meerdere mensen zeer serieus en respectvol bezig zijn met deze geschiedenis, kun je vervolgens vragen verwachten. Als je enige kennis hebt over WOII, spreekt met mensen uit die periode of leest over hun ervaringen is deze muziek toch echt behoorlijk provocerend.

Provoceren in dit muziekgenre zal er bij horen en dat is eigenlijk ook niet zo erg. Je mikt toch op een bepaalde doelgroep die anders omgaat met deze materie en mensen die de oorlog meemaakten zullen niet luisteren naar deze muziek. Ik neem aan dat men tenminste niet optreed in een bejaardenhuis? Maar plaats je dan een bericht op dit forum dan vind ik het behoorlijk storend dat vragen op deze wijze (niet) beantwoord worden.

Mijn conclusie: dit muziekgenre heeft niks te maken met geschiedenis, maar simpelweg met provoceren omdat men dat blijkbaar geinig en uitdagend vind. Prima hoor, binnen je eigen doelgroep zal niemand hierom geven. Maar laat mensen die wel serieus en respectvol omgaan met geschiedenis dan in hun waarde en beantwoord gewoon op respectvolle wijze hun vragen.

Dus succes met jullie muziek, maar besef je wel dat anderen heel anders over deze muziek denken. Zeker op een forum over WOII...
Een mooie afsluiter.
Gesloten