Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Opt moment geen betere titel, maar hijs duidelijk.
laat je mobiel telefoontje s zien!
K trap af:
nokia 6230, maar met wat krasjes opt scherm...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Tank destroyer, hoe typ jij je nr's in? Of gebruik je nog die goeie ouwe frequenties??
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik heb nog een echte, antieke Nokia 3210. Hij doet het nog prima en ik kan er mee bellen en SMS'en. Voor de gadgets die op die nieuwe dingen zitten heb ik een pc en een digitalecamera.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
De 6230i voor in de zak buiten de auto en de 6310i voor in de auto in de carkit. Deze had ik nog en verlengde abbonement en kreeg 6230i erbij dus gelijk maar dualsim genomen anders moest ik weer een andere carkit aanschaffen. En das ook weer prijzig.