nope was een 1.5 td (trage diesel)Leuke Corsa. Wel een 1.6l 16v hoop ik?
Ik zag eens iemand met een corsa, nog verder uitgebouwd, hele dikke uitlaat... had 'ie een 1.2l pruttelaartje
(als jij dit ook hebt; lach ik je overigens niet uit hoor )
Pats met je auto (vervolg van pats met je mobiel)
- Frankie
- Lid
- Contacteer:
Jaja goedkop aan een auto komen zegt ie dan! Koop jij ff een goeie motor voor een E36!!!the_king88 schreef:kheb nog geen auto bijna wel
strakkies 18 denk dat ik auto koop met motorschade
andere motor erin en klaar goedkoop aan een auto gekomen
zit alleen beetje tijd in maar dat is niet zo`n probleem
denk dat het een bmw e36 word of een e30 ook wel stoer om te bouwen
LEST WE FORGET !
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Tex
- Lid
- Contacteer:
precies, wou eerst ook een jeep kopen maar heb toen de voors en tegens maar tegen over elkaar gezet en ben er toch niet voor gegaan. Het moest een open jeep worden en niet met een plastic kap, maar goed dan zit je met grappenmakers in de stad die hun mes willen uitproberen. Verder is de belasting wat te. De jeeps zijn opzich niet zo duur. Een leuk cherokee heb je al voor een leuke prijs maar de belasting van een cherokee,
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
- SiNiStEr
- Lid
Hier zie ik mij in de nabije toekomst wel in rijden :
http://www.econ.kuleuven.be/public/ndba ... ers/Lotus/
Of deze mag ook
http://www.wallpaper.net.au/wallpaper/a ... 24x768.jpg
http://www.econ.kuleuven.be/public/ndba ... ers/Lotus/
Of deze mag ook
http://www.wallpaper.net.au/wallpaper/a ... 24x768.jpg
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Frankie
- Lid
- Contacteer:
Ik reed dus een Bestelbus. Een mooie ex nederlands leger VW Transporter (staat ook ergens in dit topic) weg gedaanw egens de wegenbelasting die van €63 naar €263 per kwartaal ging. Fijne overheid!n2 schreef:Ja die belasting verpest het weer, als ik een auto ga kopen wou ik kiezen uit:
-Een jeep
- Een BMW
- Een bestelbus (mooi met zoeken:))
Maar al deze auto's zijn eigenlijk te duur met belasting.
LEST WE FORGET !
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
Een oltimer auto(25 jaar en ouder) wel een mooi gerestaureerd exemplaar geen roestbak natuurlijk.n2 schreef:Ja die belasting verpest het weer, als ik een auto ga kopen wou ik kiezen uit:
-Een jeep
- Een BMW
Wegenbelastingvrij en goedkoop voor de verzekering.
Is dat ook nog een optie?
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
-
- Lid
Tja,,,, heb liever iets nieuwersthe_king88 schreef:Een oltimer auto(25 jaar en ouder) wel een mooi gerestaureerd exemplaar geen roestbak natuurlijk.n2 schreef:Ja die belasting verpest het weer, als ik een auto ga kopen wou ik kiezen uit:
-Een jeep
- Een BMW
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
Smaken verschillen ja dat is maar goed ook anders was alles ook zo saai.n2 schreef:Tja,,,, heb liever iets nieuwersthe_king88 schreef:Een oltimer auto(25 jaar en ouder) wel een mooi gerestaureerd exemplaar geen roestbak natuurlijk.n2 schreef:Ja die belasting verpest het weer, als ik een auto ga kopen wou ik kiezen uit:
-Een jeep
- Een BMW
Trouwens op wo2 gebied heb je vast en zeker liever oude dingen dan de nieuwe dingen...
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Mooie auto, Anthony!!
M'n broer heeft een 33 gehad ook, een 1.4 IE Imola, mooi fel ding. Nu heeft-ie een 147 2.0 Selespeed.
Hier in de familie zijn al de nodige Alfa's voorbij gekomen ondertussen. M'n ouder hebben nu een 156 Sportwagon 1.0 TS, daarvoor hebben ze onder andere een 155, een 75, een Giulietta en een Alfetta GT gehad. M'n oom heeft nu een 166 2.4 JTD en heeft daarvoor in een 156 gereden, in een 155 ook en hij heeft twee Giulietta's gehad!!
En ik heb nou dus een GT 1600 Junior, Disegno di Bertone!! In één klap de oudste auto uit de familie!!
M'n broer heeft een 33 gehad ook, een 1.4 IE Imola, mooi fel ding. Nu heeft-ie een 147 2.0 Selespeed.
Hier in de familie zijn al de nodige Alfa's voorbij gekomen ondertussen. M'n ouder hebben nu een 156 Sportwagon 1.0 TS, daarvoor hebben ze onder andere een 155, een 75, een Giulietta en een Alfetta GT gehad. M'n oom heeft nu een 166 2.4 JTD en heeft daarvoor in een 156 gereden, in een 155 ook en hij heeft twee Giulietta's gehad!!
En ik heb nou dus een GT 1600 Junior, Disegno di Bertone!! In één klap de oudste auto uit de familie!!
Вместе мы непобедимы