Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mijn favorieten na de hele vw zooi en de manta en ascona 400 by opel
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Hm zulke soort van auto's vind ik allesbehalve geschikt voor 'tuning'.
Maar ja , eigenlijk vind ik daar geen enkele auto voor geschikt. Tijd - en geldverspilling als je het mij vraagt.
Shifty, ooit weleens een Subaru WRC meegemaakt dan?
Die tuning heeft wel degelijk NUT, hoe die auto's getuned zijn is gewoon niet normaal meer! Zoveel controle! Die gasten rijden over het sneeuw met 200 (met controle!) en dan zou volgens jouw tuning geen nut hebben?
Grapjas. ;D
Tuning is niet alleen het opvoeren van je auto, ook het aanpassen van andere dingen. WRC auto's hebben nl. maar iets van 300PK, wel héél veel koppel. Maar de andere tuning zorgt er natuurlijk voor dat de auto zoveel controle heeft!
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Shifty schreef:Hm zulke soort van auto's vind ik allesbehalve geschikt voor 'tuning'.
Maar ja , eigenlijk vind ik daar geen enkele auto voor geschikt. Tijd - en geldverspilling als je het mij vraagt.
Tsja wat versta jij onder tuning?? Ik wil nog een standaard sport spoiler van een almera erop zetten en met de tijd een keertje velgen dan istie voor mij mooi genoeg
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Zéér mooie kwaliteits foto! Damn wat een kanon! Zelfs een Ferrari kan hier niet aan tippen qua rijgedrag! Zo'n bak kost dan ook 500.000Euro en dan houd ik mijn mond maar even over het onderhoud.
Zéér mooie kwaliteits foto! Damn wat een kanon! Zelfs een Ferrari kan hier niet aan tippen qua rijgedrag! Zo'n bak kost dan ook 500.000Euro en dan houd ik mijn mond maar even over het onderhoud.
Das inderdaad echt een kanon.. Oeh dat geluid alleen al! De WRC is weer begonnen en ik moet echt even gaan chekken wanneer ze de volgende gaan rijden!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Je bent 16 en volgens mij is het de bedoeling van dit topic dat je je EIGEN auto laat zien. Niet de auto van een ander of een auto die je graag zou willen hebben.
Je bent 16 en volgens mij is het de bedoeling van dit topic dat je je EIGEN auto laat zien. Niet de auto van een ander of een auto die je graag zou willen hebben.
Geloof er niks van dat die auto's daar staan.
Een oom die zijn auto bij hun in de garage zet? Yea right..