Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Giel schreef:Even een vraagje voor onze Noorderburen, toen ik twee maand geleden in Amsterdam was, viel het mij op dat op sommige nummerplaten zo een nummertje boven een streepje staat, een 1,2,3 of 4 voor wat is dat precies?
Dan betreft het een vervangend kenteken. Dat heeft niets met verzekeringspapieren te maken;
Als iemand een kentekenplaat verliest of een deel van zijn kentekenpapieren, krijgt hij een nieuw kentekenbewijs. Het blijft hetzelfde nummer alleen moeten nieuwe platen besteld worden. Op die platen staat dan een 1. De volgende keer een 2 enz. tot 99.
daarmee worden de originele platen dus ongeldig. Bij een politiecontrole wordt ook gemeld dat een vervangend kenteken is afgegeven. De originele platen kunnen dan dus bij diefstal (in principe) ook niet meer gebruikt worden.
Ik durf het haast niet te zeggen maar ik heb een flinke hekel aan Opel Kadett's. Het zijn werkelijk de lelijkste auto's ooit gemaakt. Van allerlelijkst tot gewoon lelijk, de top-3:
Koch, dan deel ik absoluut je mening, wat betreft de laatste 2 modellen, maar in mijn ogen zijn dat ook geen 'echte' Kadett's meer. Kijk maar naar de verschillen, niet alleen qua lijn, maar zeker op technisch gebied en weggedrag. En tja, 150 pk in een wagen van 850 kg met achterwielaandrijving, 20 cm boven het asfalt..... Fijn voor de vakantie naar Zuid-Frankrijk! Maar zoals je zegt, ieder zijn meug!
Nu rijd ik een VW Polo 1.3 6N en heb ik een VW Karmann Ghia T14 Cabrio ui '67 op de oprit staan..
Mijn vorige aanwinsten waren
Peugeot 205 1.6 GTI (in 2000)
VW Golf II GTI 16V KR (in 2000)
VW Golf II GTI 16v KR (in 2000/2001)
VW Golf III GTI 8V (in 2001)
VW Golf III GTI 8v (in 2002/2003)
Renault Megané Coupe 2.0 16 V (2003/2004)
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division