ja ieder zijn ding.. gimme punkrawk!Lt. Tim_NL schreef:Als het klassiek is hou ik er ook niet zo van, maar heavy metal op klassieke instrumenten is wel speciaal en klinkt behoorlijk goed. Het zijn trouwens cello's en geen violen.apocalytica.. ja moet er van houden,, ik hou niet zo heeel veel van violen
Now Playing - Part II
- Guido
- Lid
- SiNiStEr
- Lid
Geweldig muziek hier allemaal. Echt super. Had niet gedacht dat ik hier zoveel geweldige muziek langs zou zien komen:
- Pink Floyd
- Dire Straits
- Korn
- U2
- Apocalyptica
- Rage aiganst the machine
- Rammstein
en nog vele andere geweldige bands. Gelukkig erg weinig van die commerciele troep van tegenwoordig, rap, hiphop en/of R&B
Echt top! Oh jah nu nog even de nummertjes die ik net gedraaid heb:
Nirvana - Breed
Anti-flag - Got the numbers
Sum 41 - Still waiting
The Distillers - Die on a rope
Nightwish - Nemo
- Pink Floyd
- Dire Straits
- Korn
- U2
- Apocalyptica
- Rage aiganst the machine
- Rammstein
en nog vele andere geweldige bands. Gelukkig erg weinig van die commerciele troep van tegenwoordig, rap, hiphop en/of R&B

Nirvana - Breed
Anti-flag - Got the numbers
Sum 41 - Still waiting
The Distillers - Die on a rope
Nightwish - Nemo
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Dus jij bent blij dat forum-leden geen Rap e.d. draaien....?SiNiStEr schreef:Gelukkig erg weinig van die commerciele troep van tegenwoordig, rap, hiphop en/of R&BEcht top!

Waarom denkt iedereen toch dat alle HipHop/Rap/R 'n B verschrikkelijk commerciëel is? Ik roep toch ook niet dat alleen ongwassen, langarige, shag-rokende alto's naar (hard)rock luisteren?
Ik vind het heerlijk om af en toe Snoop Doog, NERD of DMX te draaien. Zo draai ik ook Klassiek, Rock, Hardrock, Jazz, Hardcore, Drum 'n Bass, Techno en Metal.
Stop mij maar 'ns in een hokje!
- Tim Y.
- Lid
- Dodo
- Lid
Top!Sbf.Koch schreef:Dus jij bent blij dat forum-leden geen Rap e.d. draaien....?SiNiStEr schreef:Gelukkig erg weinig van die commerciele troep van tegenwoordig, rap, hiphop en/of R&BEcht top!
![]()
Waarom denkt iedereen toch dat alle HipHop/Rap/R 'n B verschrikkelijk commerciëel is? Ik roep toch ook niet dat alleen ongwassen, langarige, shag-rokende alto's naar (hard)rock luisteren?
Ik vind het heerlijk om af en toe Snoop Doog, NERD of DMX te draaien. Zo draai ik ook Klassiek, Rock, Hardrock, Jazz, Hardcore, Drum 'n Bass, Techno en Metal.
Stop mij maar 'ns in een hokje!
Goeie muzieksmaak..

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer: