Slowchat-topic deel 3

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

Zoeits is ook bij ons op school laatst geweest, alleen met behoorlijk wat meer man. Een jongen had zijn hoofd open, tand uit en hersenschudding. Echt schandalig, de reden was omdat hij met een (zwart) meisje had gezoend en dat vond haar broer niet goed ofzo.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Raar dat de redenen van gevechten hoelanger hoe stommer worden hé...
Voor onze poort was er enkele maanden geleden iemand "gehersenkraakt" politie kwam aan en langs alle kanten liepen mensen weg...
Al snap ik nog steeds niet wat gehersenkraakt moet voorstellen... schedelbreuk? ofzoiets...
de reden weet ik helaas niet maar soms gaat het echt te ver...
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Owja met al dat nog vergeten te zeggen, ik was gisteren naar houffalize geweest, voor de world cup mountain bike wedstrijd.
Echt zalige uitstap! :)

Trouwens die panther daar is echt prachtig, en ook ineens langs wibrin geweest (voor de halve sherman daar..)

En dan barbecuen...
:) :) Topdag :) :)
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

het ergste gevecht is nog altijd die kerel die zijn broer een gebroken neus had geslagen.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Simon schreef:Owja met al dat nog vergeten te zeggen, ik was gisteren naar houffalize geweest, voor de world cup mountain bike wedstrijd.
Echt zalige uitstap! :)

Trouwens die panther daar is echt prachtig, en ook ineens langs wibrin geweest (voor de halve sherman daar..)

En dan barbecuen...
:) :) Topdag :) :)
Jah houffalize is het MTB mekka
Starting up again
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Vanmorgen werd ik wakker en dacht dat het tijd was om op te staan. Dus ik ga me klaar maken om naar me werk te gaan. Maar ik baalde wel dat ik niet even de krant heb kunnen inzien, want die was nog niet bezorgd. Dus ik rij naar me werk toe. Vond het overal wel verdacht stil op de weg en bij de bushokjes. Maar nog steeds drong er nog niks tot me door. Kom ik bij me werk aan zit de hele toko nog dicht. Dus toen begon ik me af te vragen of er vandaag een feestdag was. Maar opeens zag ik een collega. Dus ik vroeg aan hem waarom alles dicht zit. Toen kreeg ik het antwoord dat hij het allemaal los ging gooien en dat ik er vroeg bij was. Toen begon het lampje pas te branden bij mij, ik was gewoon een uur te vroeg weg gegaan. :oops: :lol:

Maar gelukkig kan ik gewoon gaan werken en dan kan ik vanmiddag gewoon een uur eerder weg. :)
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Haha het heeft ook wel een voordeel jah, ik vind het beter als je vroegop en dan weer vroeg naar huis kan ipv laat en laat naar huis :P
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Afbeelding

Houffalize vrouwen :D
Starting up again
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Simon schreef:Trouwens die panther daar is echt prachtig
Inderdaad, al was hij volgens mij niet 100% in orde? Hier een fotootje van toen ik er was deze winter
(sneeuw toen = realisme :evil: )

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Ja hij is niet helemaal in orde,
Maar mtb was echt top!
Prachtig steile afdalingen enzo.
Echt feest.
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Timo schreef:Afbeelding

Houffalize vrouwen :D
Volgens mij is de tweede van links een jongen undercover :shock: :evil: :lol: . Dat heb je met die sportvrouwen.
Enkel tennis is de enige sport waar een vrouw een vrouw blijft.
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

BTW de ruzie raakt niet opgelost...
Na 2 lesuren er voer gepraat te hebben, geen oplossing...
Eel belachelijk daar... en een zielig gedoe
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Enkel tennis is de enige sport waar een vrouw een vrouw blijft.
En hockey!

Oeh...
Wat missen jullie voetballertjes toch veel..
Zaterdag feestje... 63 genodigden en ong 8 jongens.. :)
Dat is nou de kracht van hockey.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Marc Lotz heeft met onmiddellijke ingang ontslag genomen bij QuickStep-Innergetic wegens dopinggebruik. De Nederlandse wielrenner nam EPO met het oog op de Tour.

Lotz nam EPO. (foto photonews)
In een fax aan persagentschap Belga via managementbureau SEM schrijft Lotz, die na acht seizoenen bij Rabobank aan zijn eerste jaar bij QuickStep bezig is, dat hij met het oog op de komende Tour de France EPO heeft genomen.

Wanneer of hoe hij betrapt werd, geeft hij niet mee. Wel neemt hij de verantwoordelijkheid helemaal op zich.

"De drang om de ploeg en mijn omgeving niet teleur te stellen was zo groot dat ik mijn toevlucht heb genomen tot deze handelwijze, waarvan ook ik besef dat ze onaanvaardbaar is", vertelt Lotz.

"Ik betreur dan ook dat ik het vertrouwen en steun van mijn ploeg, supporters en familie geschaad heb door deze misstap. Ik wens mijn verantwoordelijkheid niet te ontlopen en heb met onmiddellijke ingang mijn ontslag aangeboden. Ik hoop dat deze handelwijze uiteindelijk mijn ploeg geen schade zal berokkenen", besluit hij berouwvol.
:|
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

en ik heb guido even ingemaakt met mohaa :wink:

gegroet: the last true k98 soldier :lol:


wittmann

was wel toeval dat ik hem tege kwam
guido zei ik kom uit boxmeer, ik zei ja ik ken iemand uit boxmeer namelijk guido.. siebers??? ik jep! en toen bleek dat het guido zelf was hahahahaha wel lachen!!
Gesloten