Slowchat-topic deel 3

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

*kus

Zo goed genoeg...?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Dodo schreef:*kus

Zo goed genoeg...?
Nou liever niet. Als je nou een mooie blonde dame was oke! Maar je bent een blonde jongen, daar heb ik liever geen kus van! :lol:
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Hehe, amuseer je daarmaar nico!!
:wink:
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Tex
Lid
Berichten: 898
Lid geworden op: 21 sep 2004, 18:58
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Tex »

Nico Roelofs schreef:Morgen stap ik op het vliegtuig naar Engeland voor een klein weekje. In Engeland wordt ik opgewacht door een Engelse Airborne veteraan. Daar zal ik de hele week ook bij verblijven.

Dus ben een aantal dagen afwezig hier op het forum. Of ik moet daar de kans krijgen om nog even op internet te komen. Maar mensen kunnen nu nog even afscheid van me nemen. :P :)
Nico have fun
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Hehe veel plezier ;)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Nico Roelofs schreef:
Dodo schreef:*kus

Zo goed genoeg...?
Nou liever niet. Als je nou een mooie blonde dame was oke! Maar je bent een blonde jongen, daar heb ik liever geen kus van! :lol:
Kan ik je misschien weer inhalen met posts :evil:
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Bedankt dat zal wel gaan lukken! Hoop alleen dat er niks met me bagage gebeurt. Ben altijd bang dat ze het in het verkeerde vliegtuig stoppen of het gewoon gejat wordt. :P

Jurryt schreef:Kan ik je misschien weer inhalen met posts :evil:
Van mij mag je! Als jij dan veel dingen gaat posten dan ga ik een gezellige tijd hebben met de Airborne veteraan! :P
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Haha, maar je gaat naar een re-enacment evenement? Of gewoon veteranen ontmoeten?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

RelicHunter44 schreef:Haha, maar je gaat naar een re-enacment evenement? Of gewoon veteranen ontmoeten?
In september 2004 met de 60 jarige herdenkingen van de slag om Arnhem heb ik een week lang een Airborne veteraan in huis gehad. Hem heb ik ook de hele week begeleid met de diverse evenementen. Hij heeft mij toen gevraagd of ik naar Engeland kwam om bij hem een tijdje door te brengen. Ja dat is een aanbod die je moeilijk kan afslaan, wat tevens ook dom zou zijn. Nu zijn er nog wat veteranen, dat worden er steeds minder. Dus nu ga ik een klein weekje naar Engeland. Ga hem ook vragen of hij in september weer naar Nederland komt, want hier is hij weer van harte welkom. :)
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Owja dat is ook leuk zeg! Hij zal het ook wel leuk vinden om dan eens jouw verzameling te bezichtigen lijkt me :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Veel plezier! :)
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
GliderRider
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 25 apr 2005, 13:35
Contacteer:

Bericht door GliderRider »

welke richting ga je op, London? :)
"Never tell people how to do things. Tell them what to do and they will surprise you with their ingenuity."

http://www.tommy-talk.com
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

GliderRider schreef:welke richting ga je op, London? :)
Ik land morgen in Liverpool, maar hij woont in Manchester. Maar misschien dat we ook wel naar Londen gaan. Ik weet niet wat hij allemaal in de planning heeft. :)
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Dan niet hé :)
Word niet misselijk van de Engelse dametjes daar he.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Zo, late dienst gehad, even wat posten. Als enige op dit tijdstip... 8) Even nog een peukie roken en dan plat!
Daar is 'ie weer!
Gesloten