Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hmmm, de ingebouwde modem voor in je pc bedoel je? Heb je wel gekeken of je router (spreek uit roeter!) goed de verbinding laat 'doorstromen' zeg maar?
Aangeboden Oakley Zero, in totale nieuwstaat heel weinig gedragen. Nieuwprijs is €140,- Doe een leuk bod. Sorry voor de slechte foto's maar kreeg ze niet beter, 100% origineel
Nee mijn router is goednormaal gister een nieuwe gekocht en meerdere dingen geprobeerd maar straks maar even @home bellen want we kunnen nu maar op een PC internetten
K heb n 15€ brilletje Werkt goed zat haha echt raar man 140 pleuro voor n fiets bril
Je kan er ook gewoon mee in de zon zitten, niet speciaal voor fietsen
Jah doet een vriend van mij ook gebruikt heb ook alleen voor in de zon. Hij had er alleen 180 en 190 voor betaald. Had er aan 1 niet genoeg! De mafkees.
Nee mijn router is goednormaal gister een nieuwe gekocht en meerdere dingen geprobeerd maar straks maar even @home bellen want we kunnen nu maar op een PC internetten
Dan ligt het sowieso aan je router... niets met @home te maken. Ik hoop voor je dat @home het goedkeurt dat je meerdere pcs aansluit op één (betaalde) internetverbinding.
Misschien even de juiste IP nummers nakijken die ingesteld staan?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Dan ligt het sowieso aan je router... niets met @home te maken. Ik hoop voor je dat @home het goedkeurt dat je meerdere pcs aansluit op één (betaalde) internetverbinding.
Nee lag aan onze modem, @home vond het goed stuurde afgelopen middag nog een nieuwe modem op.
De modem gaf geen IP adres door aan de router dat is fout ons pap had het aan ze uitgelegd ( technische dienst ) en dat maakte niets uit ze verkopen namelijk zelf ook routers