Slowchat-topic deel 3

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Zeg dat wel :wink:
Eindelijk een WEEK lang geen school :lol:
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Jah man.. ben er aan toe :lol: 8)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Rekensommen oplossen bij Belgische alcoholtest

Uitgegeven: 29 april 2005 10:54
Laatst gewijzigd: 29 april 2005 11:07
BRUSSEL - Vlaamse dienders hebben een nieuwe methode uitgeprobeerd om een automobilist te controleren op dronkenschap. De agenten vroegen een chauffeur bij wie ze een stevige dronk vermoedden, enkele rekensommen op te lossen. Hij is dronken, concludeerden ze toen de automobilist niet de correcte antwoorden kon geven.

De politierechter in Oudenaarde heeft deze methode naar de prullenbak verwezen, schreef dagblad Het Laatste Nieuws vrijdag. De rechter volgde het pleidooi van de advocaat van de automobilist, die gezegd had: "De jongeren kunnen tegenwoordig gewoon niet meer vlot cijferen, want ze hebben nauwelijks hun eerste communie gedaan of ze leren al omgaan met een rekenmachine."
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

De afbeeldingen in het het boek "Equipment of the WWII Tommy" zijn die in kleur of zwart-wit?
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Skylighter schreef:De afbeeldingen in het het boek "Equipment of the WWII Tommy" zijn die in kleur of zwart-wit?
Zijn voor 98% zwart/wit. Zitten wel een paar kleuren foto's in. Maar persoonlijk vindt ik het een heel erg goed boek. Ik heb hem hier ook liggen en maak er veel gebruik van. Als je veel over de Britse uitrusting wilt weten moet je dit boek hebben. :)





Voor de gene die in Friesland wonen: Aankomende zondag zijn Jan en ik daar. We gaan mee met de re-enactment groep van de Queen's Own Rifles. Waar ik zeker lid van wordt en Jan geloof ik ook. Maar we zijn in de plaatsen Sneek, Makkum en Wons. Daar zijn diverse activiteiten met betrekking tot de bevrijding van die plaatsen. :)
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Zoals aangegeven ben ik daar! Is er een mogelijkheid op de equipment of the tommy boek mee te nemen? Zodat ik er even in kan kijken of het wat is?
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Jurryt schreef:Zoals aangegeven ben ik daar! Is er een mogelijkheid op de equipment of the tommy boek mee te nemen? Zodat ik er even in kan kijken of het wat is?
Neej! Ik loop daar met een aardige bepakking en dan ga ik geen boek extra mee sjouwen. :)
Gebruikersavatar
Jan
Lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 06 dec 2003, 12:59

Bericht door Jan »

Hey,

Zoals Nico al zei morgen zijn we in Friesland. Ook zal er dan weer de brencarrier bij zijn die ook in Ede mee reed. En het wordt mooi weer heb ik gehoord op het weerbericht. Ik dacht ongeveer 24 graden. Dus komt allen kijken :)

Jan

PS Nico ik heb het formulier al ingestuurd dus volgens mij ben ik dan al lid of aspirant lid.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Nico ik ben het alweer vergeten. Is het mogelijk om hier te plaatsen hoe laat jullie in Makkum zijn?
blue
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 05 jan 2005, 19:37

Bericht door blue »

en mischien ook mogelijk hoe laat in Sneek Nico? :D:D
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

bagger, Ik ben gewoon afgewezen op de school waar ik had in geschreven toetsen gemaakt, gesprek gedaan :( :(

Naja nu maar iets anders proberen
Starting up again
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Timo schreef:bagger, Ik ben gewoon afgewezen op de school waar ik had in geschreven toetsen gemaakt, gesprek gedaan :( :(

Naja nu maar iets anders proberen
Da's jammer Timo........ veel succes met je verdere schoolkeuze!
Daar is 'ie weer!
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

ik krijg pas in week 20 te horen of ik door ben of niet.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Peter schreef:
Timo schreef:bagger, Ik ben gewoon afgewezen op de school waar ik had in geschreven toetsen gemaakt, gesprek gedaan :( :(

Naja nu maar iets anders proberen
Da's jammer Timo........ veel succes met je verdere schoolkeuze!
Ja dank je...

Ja nu nog kijken of ik in tilburg ben aangenomen anders moet ik maar na den bosch
Starting up again
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Voor welke opleidingen heb je dan gekozen?
Gesloten