Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Had t ook wel naar m'n in. Moest n praatje doen met de rector, had ie te weinig tijd en ik maar wachten totdat ie eindelijk s te spreken was..:S
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Hmmm zo'n vlijtig student ben ik ook niet. Maar ik vond het wel best grappig dat mijn leraar engels blij was mijn twee weken te late boekbespreking te zien. Ik ben namelijk een van de betere Engelssprekende mensen in de klas
Godverdommeu!!!!!!!!!!!!!!!
de fiets van men ma is gister voor mijn vriendin haar deur gepikt!!
Wat een kl*te stad!!!
Das de 2de fiets op 5dagen!
Ze stonden allebei vast!!!!!!!!!!!!
ffffffffffff
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Een vriend van me had gym en er stonden 30 fietsen maar ze stolen die van hem. Hij dus een nieuwe fiets kopen van 150 euro. Volgende week, zelfde gymzaal, weer tussen de 30 fietsen pikten ze juist die van hem weer eruit haha. Jaja, fietsen word nog een een dure hobby.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Zeg dat wel..
Nu moet ik al 2 fietsen afbetalen omdat ik met die van men moeder naar men vriendin ging...
Die rotbende dat er achter zit moeten het niet nogeens proberen...
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Ik weet niet of het mag, maar dit is niks voor niks een slowchattopic http://www.webcentjes.nl/pages/index.php?refid=doeghi
Als jullie jezelf hier aanmelden krijg ik er weer 10 cent p/p bij, zodat ik m'n hobby kan bekostigen