Slowchat-topic deel 3
- Dodo
- Lid
- Frankie
- Lid
- Contacteer:
Dodo schreef:Kylie heeft borstkanker.
Daar gaat haar status als sexsymbool.
Hoeft niet perse. Ze kunnen borst besparende operatie doen, want ze zijn in een vroeg stadium. En mocht evt. haar borst worden afgezet dan willen ze wel eens gelijk een sillicoon plaatsen zodat je er uiteindelijk niks van zziet. De techniek is heel ver met dit soort dingen. Alleen ja de operatie de chemo's en de bestralingen hé. Het is niet niks.....
LEST WE FORGET !
- Tim Y.
- Lid
Eindelijk, het is 19 Mei. Vanavond naar de Premiere van Star Wars III: Revenge of the Sith. Normaal hou ik niet van onrealistische films maar SW vind ik helemaal geweldig, prachtig verhaal maar ook goede actie. Gaat er nog iemand heen?
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
- Pauli
- Lid
- Tim Y.
- Lid
Ik ben er gister heen geweest, het was een prachtige film. Maar toch vond ik het allermaal een beetje te snel gaan en mogen er wat meer grote veldslagen in, want je ziet er alleen een aan het begin en een paar kleine tussendoor. Qua special-effects was het ook helemaal top. De overgang van Anakin naar Darth Vader is ook wel goed gemaakt.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
Jazeker, ik ga er ook heen! Episode I en II vielen wat tegen, ze kunnen de vergelijking met de eerste trilogie niet doorstaan vind ik... Ik ben erg benieuwd naar Episode III Revenge of the Sith, volgens mij wordt dat de klapper!Lt. Tim_NL schreef:Eindelijk, het is 19 Mei. Vanavond naar de Premiere van Star Wars III: Revenge of the Sith. Normaal hou ik niet van onrealistische films maar SW vind ik helemaal geweldig, prachtig verhaal maar ook goede actie. Gaat er nog iemand heen?
Daar is 'ie weer!
- Tim Y.
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Ik heb al een dag op twee een probleem met het bekijken van mijn mails op hotmail via MSN Messenger (dus doorklikken uit het MSN venster). Ik krijg dan telkens deze melding;
Het e-mailadres of wachtwoord is onjuist. Typ het e-mailadres en wachtwoord opnieuw of registreer als dat nog niet is gebeurd. Hulp nodig bij het aanmelden?
Terwijl natuurlijk mijn paswoord wel goed is want ik gebruik hetzelfde om me aan te melden bij MSN.
Mijn broer heeft hetzelfde probleem, nog iemand die er last van heeft ?
Het e-mailadres of wachtwoord is onjuist. Typ het e-mailadres en wachtwoord opnieuw of registreer als dat nog niet is gebeurd. Hulp nodig bij het aanmelden?
Terwijl natuurlijk mijn paswoord wel goed is want ik gebruik hetzelfde om me aan te melden bij MSN.
- Tex
- Lid
- Contacteer:
heb ik ook gehad en ben toen maar over gestapt op email van mijn provider en gewoon outlook expres gaan gebruiken, is een stuk beterTim schreef:Ik heb al een dag op twee een probleem met het bekijken van mijn mails op hotmail via MSN Messenger (dus doorklikken uit het MSN venster). Ik krijg dan telkens deze melding;
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
- Dodo
- Lid