Nico Roelofs schreef:Vanmorgen werd ik wakker en dacht dat het tijd was om op te staan. Dus ik ga me klaar maken om naar me werk te gaan. Maar ik baalde wel dat ik niet even de krant heb kunnen inzien, want die was nog niet bezorgd. Dus ik rij naar me werk toe. Vond het overal wel verdacht stil op de weg en bij de bushokjes. Maar nog steeds drong er nog niks tot me door. Kom ik bij me werk aan zit de hele toko nog dicht. Dus toen begon ik me af te vragen of er vandaag een feestdag was. Maar opeens zag ik een collega. Dus ik vroeg aan hem waarom alles dicht zit. Toen kreeg ik het antwoord dat hij het allemaal los ging gooien en dat ik er vroeg bij was. Toen begon het lampje pas te branden bij mij, ik was gewoon een uur te vroeg weg gegaan.![]()
![]()
Maar gelukkig kan ik gewoon gaan werken en dan kan ik vanmiddag gewoon een uur eerder weg.
Mooi is dat, heb ik ook gehad. Ik was vroeg gaan slapen voor een keer. Werd ik om 2 uur snachts wakker maar ik dacht dat het 6 uur was. Ik douchen een aankleden. Zit ik beneden te eten slaat de klok dus ik kijk is het half 3