Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Nico Roelofs schreef:Morgen stap ik op het vliegtuig naar Engeland voor een klein weekje. In Engeland wordt ik opgewacht door een Engelse Airborne veteraan. Daar zal ik de hele week ook bij verblijven.
Dus ben een aantal dagen afwezig hier op het forum. Of ik moet daar de kans krijgen om nog even op internet te komen. Maar mensen kunnen nu nog even afscheid van me nemen.
Nico have fun
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Bedankt dat zal wel gaan lukken! Hoop alleen dat er niks met me bagage gebeurt. Ben altijd bang dat ze het in het verkeerde vliegtuig stoppen of het gewoon gejat wordt.
Jurryt schreef:Kan ik je misschien weer inhalen met posts
Van mij mag je! Als jij dan veel dingen gaat posten dan ga ik een gezellige tijd hebben met de Airborne veteraan!
RelicHunter44 schreef:Haha, maar je gaat naar een re-enacment evenement? Of gewoon veteranen ontmoeten?
In september 2004 met de 60 jarige herdenkingen van de slag om Arnhem heb ik een week lang een Airborne veteraan in huis gehad. Hem heb ik ook de hele week begeleid met de diverse evenementen. Hij heeft mij toen gevraagd of ik naar Engeland kwam om bij hem een tijdje door te brengen. Ja dat is een aanbod die je moeilijk kan afslaan, wat tevens ook dom zou zijn. Nu zijn er nog wat veteranen, dat worden er steeds minder. Dus nu ga ik een klein weekje naar Engeland. Ga hem ook vragen of hij in september weer naar Nederland komt, want hier is hij weer van harte welkom.
GliderRider schreef:welke richting ga je op, London?
Ik land morgen in Liverpool, maar hij woont in Manchester. Maar misschien dat we ook wel naar Londen gaan. Ik weet niet wat hij allemaal in de planning heeft.
Dan niet hé
Word niet misselijk van de Engelse dametjes daar he.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944