Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Peter schreef: Even nog een peukie roken en dan plat!
Das ongezond, roken.
Verouderd o.a. de huid mee, staat hier op me pakje..
Das wel mooi, vragen ze tenminste niet meer om me legitimatie...
Ik heb nog steeds een strak huidje! Gerookt vlees blijft langer goed Jawel, zelfde ritueel als gisteren!
Hehe..
Ken t ritueel..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
marc schreef:Peter alstublieft°__0 Ik kan geen maatjes meer zien, heb er gisteren geloof ik 3000 verkocht, mijn sinussen doen nog pijn van den ajuin. Ik denk dat ik vandaag maar ne andere rayon ga nemen:p
Maar dat zal ook zonder witteke zijn:-)
marc
De tong uitsteken tijdens het gebruiken van ajuin! Het vocht van de tong trekt dan de prikkelende stoffen aan die anders in je ogen terechtkomen.
Dat moet nogal een zicht geven...(Reacties als: "Ajown" enz)
Jah, ik ga een beetje met mijn tong uit mijnen bek staan verkopen, we doen nu al verlies
En dan begin ik nog te druppen, staat wel slordig hoor zo ne drupper in de winkel
Maar allee, het is 3+1 gratis deze week, we mogen niet klagen...
I finally found the perfect girl, I could not ask for more
She's deaf and dumb and overs*x*d and owns a liquor store
Geschiedenis van Rome??
Da's toch afgebrand geweest? Of bedrieg ik me nou...heeft iets met een keizer en een stripfiguur te maken geloof ik. Kan ook een paard zijn.
Verder wil ik nog even kwijt dat ik geen examen heb (is iets van vorige eeuw) maar wel inventaris van onze shop en de taakverdeler kennende zal ik wel weer de lingerie mogen doen...Strax weet ik weer alles van nieuwe sluitingen en ondergoed met gaten
I finally found the perfect girl, I could not ask for more
She's deaf and dumb and overs*x*d and owns a liquor store