Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
sturmman schreef:Kheb het ook niet om dr slimheid (want ze is iid dom) maar ze is wel LEKKER...ik zou het niet erg vinden om die even onder handen te nemen!
Ik denk dat ze hard van je wegloopt als je dat zo tegen haar zegt...
sturmman schreef:Kheb het ook niet om dr slimheid (want ze is iid dom) maar ze is wel LEKKER...ik zou het niet erg vinden om die even onder handen te nemen!
Ik denk dat ze hard van je wegloopt als je dat zo tegen haar zegt...
Maakt niet uit, Paris Hilton verstaat toch geen Nederlands .
"Never tell people how to do things. Tell them what to do and they will surprise you with their ingenuity."
Bij deze een algemene oproep, niet aan iemand specifiek gericht, maar gewoon het verzoek om te proberen respectvol en op nette wijze over de mensen te spreken die in dit topic de revue passeren.
Voel je niet aangesproken, gewoon een algemene oproep om er op te letten. Thanks
Tja, met een laag make up kan je iedereen mooi maken .
Maar ik kan haar gewoon NIET uitstaan... heb je het programma gezien (hoe heet het ook al weer.. ) waar ze op een boerderij moest werken? "Oeh, nu moet ik iets afschuwelijks gaan doen! Werken! Oeh, ah, dalijk worden mijn handjes nog vies..."
Wat een verwend wijf....
Michiel
Ps sorry voor mijn taalgebruik..
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
101st Michiel schreef:Tja, met een laag make up kan je iedereen mooi maken .
Maar ik kan haar gewoon NIET uitstaan... heb je het programma gezien (hoe heet het ook al weer.. ) waar ze op een boerderij moest werken? "Oeh, nu moet ik iets afschuwelijks gaan doen! Werken! Oeh, ah, dalijk worden mijn handjes nog vies..."
Wat een verwend wijf....
Michiel
Ps sorry voor mijn taalgebruik..
Nja dat is wel waar Maar in dit geval is het uiterlijk belangrijker dan het innerlijk