Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Die broer heet Nicola en zijn vrouw is Giulia. De actrice heet Sonia Bergamasco.
Dankje Harro. Ik ben bij aflevering twee zeven keer in slaap gevallen. (We kwamen terug van de Italiëreis, en ja ik was een beetje uitgeput. maar al bij al toch zeker de helft kunnen zien.)
Nico Roelofs schreef:Alyson Hannigan vind ik ook een mooie meid. Ook wel bekend van American Pie en Buffy the Vampire Slayer. Daar wil ik best wel naast wakker worden.
Nico Roelofs schreef:Alyson Hannigan vind ik ook een mooie meid. Ook wel bekend van American Pie en Buffy the Vampire Slayer. Daar wil ik best wel naast wakker worden.
Heheh, dat is diegene van die fluit
Ja dat klopt wel. Ze is niet super mooi ofzo tenminste dat vind ik maar ze heeft het gewoon. Vraag me niet wat want dat kan ik niet verkleren.
Heheh, dat is diegene van die fluit
Ja dat klopt wel. Ze is niet super mooi ofzo tenminste dat vind ik maar ze heeft het gewoon. Vraag me niet wat want dat kan ik niet verkleren.
and once at bootcamp i put a floot in my pussy geweldig stukje
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!