Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nico Roelofs schreef:
Volgens mij kan ze beter met iemand aanpappen bij haar in de buurt! Aangezien ik in de buurt woon, ben ik een goeie kandidaat!
Echte liefde kent geen grenzen..
Toch?
Juist echt liefde kent geen grenzen en daarom gaat ze voor mij
Jan
Hmm..
Mss toch een grens?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik weet zeker dat als ze een van ons zou moeten kiezen, ze een goede keus zou maken. Dat is een reden waarom ze mij zal kiezen. En aangezien ze me nog even heel leuk aan keek in het restaurant, weet ik zeker dat ze mij zal kiezen.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Hahahaha ik denk inderdaad dat als ze dit leest dat we ons allemaal kunnen afschrijven. Dus bij deze trek ik alles in wat ik gezegd heb en vanaf nu heeft mijn broertje dit allemaal geschreven nadat hij heeft ingebroken in mijn tweedewereldoorlogforumaccount(leuk woord voor scrabble).
tweedewereldoorlogforumaccount is NL/Engels, dus mag niet voor scrabble Tweedewereldoorlogpraatsysteempersoonlijkegegevens komt al meer in de buurt....
Ben benieuwd of er een mailtje terug komt deze kant uit. Of ze vinden het een slechte versiertruc of het mailtje is al binnen en Sinister houdt de mail voor zichzelf
hahaha nu mogen jullie gaan raden.... . Neeh geintje als er een reactie is zal ik die hier posten, maar ik kan me zomaar voorstellen dat ze het eerste denkt.
Maar kan iemand dan een beschrijving geven van die serveerster? Elke keer hoor ik verhalen van wow die was knap Maar ik was er niet vandaar... ben wel benieuwd waarom jullie haar zo knap vonden
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.