Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Nico, ik stel voor dat jij er ff naar toe gaat en een foto neemt van dat vrouwtje! Je woont er toch niet zo ver vandaan!
En als je dan toch daar bent, doe je haar maar de groeten van Darryl he
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Martijn schreef:Degene die met een foto komt is natuurlijk de held.
Kom je beetje laat mee..
Anders had ik er natuurlijk wel 1 genomen
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Darryl schreef:Nico, ik stel voor dat jij er ff naar toe gaat en een foto neemt van dat vrouwtje! Je woont er toch niet zo ver vandaan!
En als je dan toch daar bent, doe je haar maar de groeten van Darryl he
Degene die met een foto komt is natuurlijk de held.
Ik zou op deze manier wel veel punten scoren bij veel mensen hier! Kan ik haar ook gelijk mee uit vragen voor een romantisch etentje!
Ik verwacht volgende week een verslag in mijn pb-inbox.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik hoop dat het hier bij blijft en er nu niet allerlei fantasieen op het forum gepost gaan worden over naakte meisjes met donkerrood haar in een schoonoord-schort?!?!