PSV

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Oke Darryl moet toegeven dat motorcross ook mooi is! Maar dat vindt ik meer voor luie mensen! Wat is nou mooier dan zelf de energie te geven om vooruit te komen dan dat je het zo'n motorblokje laat doen.
:lol:
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Zhukov schreef:
Guido schreef:een sliding op een goed stuk gravel!(hoe spel je dat eigenlijk?) heerlijk!!! kan hier dagen lang over door gaan!
Een sliding op gravel :h

Dit is een sliding;
Afbeelding

of dit;
Afbeelding

ha ha ha don't make me laugh!

Dit zijn pas echte slidings!:

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Timo schreef:tsss ben al PSV supporter sinds naja 1999
Ga je ook naar alle Thuiswedstrijden,en ga je ook wel eens naar uitwedstrijden? Ik ben al jaren supporter van (Jawel) MVV,en ga iedere thuiswedstrijd,en ga regelmatig naar uitwedstrijden. Dat is pas supporter zijn! :P
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

MVV??? Zijn dat zondagochtend amateurs ofzo? :lol:
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Nico Roelofs schreef:Oke Darryl moet toegeven dat motorcross ook mooi is! Maar dat vindt ik meer voor luie mensen! Wat is nou mooier dan zelf de energie te geven om vooruit te komen dan dat je het zo'n motorblokje laat doen.
:lol:
Kuch, kuch dus ik ben lui!
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

Neen, rijk. Motorcrossen is toch hartstikke duur?
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Nou ik deed het niet bij een club, maar gewoon met vrienden en dan naar Meijel op de crossbaan. Echt vet! met z'n 15e op die baan! En scheuren maar!
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Skylighter schreef:MVV??? Zijn dat zondagochtend amateurs ofzo? :lol:
Hahaha nee, eerste divisie. En over 2 a 3 seizoenen spelen we eredivisie. Als ik op de trainer moet geloven :roll:
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Darryl schreef:
Nico Roelofs schreef:Oke Darryl moet toegeven dat motorcross ook mooi is! Maar dat vindt ik meer voor luie mensen! Wat is nou mooier dan zelf de energie te geven om vooruit te komen dan dat je het zo'n motorblokje laat doen.
:lol:
Kuch, kuch dus ik ben lui!
Uh jah daar komt het wel op neer! :lol: Is toch veel mooier om zelf de snelheid te maken om bult op en af te knallen!? Om te kijken waar je grenzen liggen! :)
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Nico Roelofs schreef:
Darryl schreef:
Nico Roelofs schreef:Oke Darryl moet toegeven dat motorcross ook mooi is! Maar dat vindt ik meer voor luie mensen! Wat is nou mooier dan zelf de energie te geven om vooruit te komen dan dat je het zo'n motorblokje laat doen.
:lol:
Kuch, kuch dus ik ben lui!
Uh jah daar komt het wel op neer! :lol: Is toch veel mooier om zelf de snelheid te maken om bult op en af te knallen!? Om te kijken waar je grenzen liggen! :)
Het is toch veel vetter om met 100 km/uur op zo'n berg of te gaan, en dan een meter of 10 door de lucht te vliegen!
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Darryl schreef:
Nico Roelofs schreef:
Darryl schreef: Kuch, kuch dus ik ben lui!
Uh jah daar komt het wel op neer! :lol: Is toch veel mooier om zelf de snelheid te maken om bult op en af te knallen!? Om te kijken waar je grenzen liggen! :)
Het is toch veel vetter om met 100 km/uur op zo'n berg of te gaan, en dan een meter of 10 door de lucht te vliegen!
Ja is leuk! Maar het is veel mooier om met 40km/uur op een smal bospaadje met veel bochten naar beneden te knallen en dat op eens een stam op het pad ligt waar je overheen moet springen! :lol:

Maar ging dit topic niet over zo'n rare sport? :P
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

robin.h schreef:
Skylighter schreef:MVV??? Zijn dat zondagochtend amateurs ofzo? :lol:
Hahaha nee, eerste divisie. En over 2 a 3 seizoenen spelen we eredivisie. Als ik op de trainer moet geloven :roll:

Whahahahahahahahahahaha! MVV staat op dit moment 15de!in de Gouden Gids divisie. Dream on! whaha
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Zo'n reacties kon ik verwachten. Maarja,als je niks van de situatie afweet,dan moet je ook niks zeggen. :wink:
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Nico Roelofs schreef:Ja is leuk! Maar het is veel mooier om met 40km/uur op een smal bospaadje met veel bochten naar beneden te knallen en dat op eens een stam op het pad ligt waar je overheen moet springen! :lol:
:P
Maar het is veel mooier om met 60km/uur op een smal bospaadje met veel bochten naar beneden te knallen en dat op eens een stam op het pad ligt waar je overheen moet springen! :lol:


Dit is mijn schatje!
http://www.theautochannel.com/media/pho ... kdx200.jpg
Jammer genoeg is ze op dit moment dood...
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Geloof mij...er is niks mooiers dan met 70 km/h (ja je leest het goed :P) met de mtb naar beneden te rijden. Zelfs niet met 100 man in een peloton zitten dat 60 km/h rijdt *)
Gesloten