E-bay
- MaximusAurelius
- Lid
E-bay
Ik ben een beginnend verzamelaar en zie op E-bay.com (de amerikaanse versie dus) allerlei leuke dingen staan, maar ik heb nog nooit met E-bay gewerkt (wel met marktplaats). Hoe betrouwbaar is E-bay.com en vooral wat kost het normaal gesproken om dingen op te laten sturen en hoe lang duurt het gemiddeld?
-
- Lid
Ik vind E-bay stuk betrouwbaarder werken dan marktplaats, je kan namelijk zien hoe men over de verkoper denkt (d.m.v feedback geven na een verkoop). Het ligt aan het ding wat je koopt hoe duur de verzendkosten zijn, maar voor b.v een Ike Jacktet ligt het rond de 25/30 dollar (maar dit moet je eerst altijd vragen aan de verkoper voordat je bied! zo had ik keer iemand die vroeg 100 dollar om een Ike te verzenden.) Gemiddeld doet een pakketje uit Amerika er 5 dagen over om in Nederland te geraken.
-
- Lid
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Ebay is erg betrouwbaar! Veel beter dan Marktplaats.
Het voordeel van Ebay is ook, bieden = kopen. Dan weet je dus als je een advertentie plaats en iemand bied erop, dat je een serieuse bieder hebt.
Bij Marktplaats kun je 1000 euro bieden op een helm, en dan toch niet betalen.
Daarom raad ik Ebay aan! (alleen de verzendkosten zijn wat minder, maarja je moet er wat voor over hebben
)
Michiel
Het voordeel van Ebay is ook, bieden = kopen. Dan weet je dus als je een advertentie plaats en iemand bied erop, dat je een serieuse bieder hebt.
Bij Marktplaats kun je 1000 euro bieden op een helm, en dan toch niet betalen.
Daarom raad ik Ebay aan! (alleen de verzendkosten zijn wat minder, maarja je moet er wat voor over hebben

Michiel
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer: