Kledingmerk Lonsdale vertrekt uit Nederland
- lee enfield
- Lid
- Tex
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Ik draag zelf ook Lonsdale. Er is een duidelijk verschil tussen Gabbers en Skinheads die lonsdale dragen. Ik hoor het vaak genoeg: Kijk die nazi, als een persoon lonsdale draagt. En dat alleen omdat ie hardcore luistert en dit de kledingstijl is. Maarja, via internet valt lonsdale ook nog te kopen (en ook veel goedkoper).
Ik denk dat het dragen van lonsdale ook gedeeltelijk afzetten tegen de regering is, want die hebben al zoveel kritiek overal op.
Zelfde met het onderwerp wiet. Jaren zie je er niks over en is er geen overlast oid, begint de regering en zijn er opeens 10X zoveel gebruikers.
Ik denk dat het dragen van lonsdale ook gedeeltelijk afzetten tegen de regering is, want die hebben al zoveel kritiek overal op.
Zelfde met het onderwerp wiet. Jaren zie je er niks over en is er geen overlast oid, begint de regering en zijn er opeens 10X zoveel gebruikers.
-
- Lid
-
- Lid
Idd zat ergere merken waar geen ophef over is.
Zo zag ik in de discotheek een persoon met het merk consdaple met een duitse adelaar erboven. Het figuur wat het droeg zag er ook al uit als een noob dus... http://www.google.nl zal je het vast vinden. Vind dit geen geschikt plaatje voor hier, dus zoek zelf maar op.
Zo zag ik in de discotheek een persoon met het merk consdaple met een duitse adelaar erboven. Het figuur wat het droeg zag er ook al uit als een noob dus... http://www.google.nl zal je het vast vinden. Vind dit geen geschikt plaatje voor hier, dus zoek zelf maar op.
- Brianlinden
- Lid
Zegt het al CoNSDAPle skinheadmerkk98s schreef:Idd zat ergere merken waar geen ophef over is.
- Dodo
- Lid
Jep, lijkt me t handigst..Tank Destroyer schreef:Als Londsdale niet meer verkocht wordt, dan koop je toch gewoon een sweater van een andere merk?
Of is dat niet mogelijk??
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- pvt_Ed
- Lid
Of als je een keertje in London bent. Op de markt daar kun je meestal ook lonsdale kleren kopen voor een zacht prijsje, omdat bijvoorbeeld het logo 1 centimter verkeerd zit of zo. Niemand ziet dat dus. Ik draag af en toe zelf ook lonsdale. Vrienden van me die weten dat ik geen racist ben, marja je hebt altijd wel een paar deusjes die denken dat je dan een racist bent en zo.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
-
- Lid
Consdaple bestaat langer dan Lonsdale. Consdaple is gemaakt voor extreem rechtse (neo-nazi's) figuren. En als je Consdaple en lonsdale naast elkaar legt. Zie je duidelijk dat Lonsdale de "logo" (Dus letter vorm etc) avn Consdaple af heeft. Hier wil ik mee zeggen dat sinds de Lonsdale lettervorm zo is gegaan ze het toch wel hebben "gemaakt" voor rechtse lui.Brianlinden schreef:Zegt het al CoNSDAPle skinheadmerkk98s schreef:Idd zat ergere merken waar geen ophef over is.
Geld
- Peter M
- Lid
Heb je daar concrete bewijzen van? Ik zie namelijk ook veel gelijkenissen tussen 'Everlast' en 'Lonsdale'.Jurryt schreef:Consdaple bestaat langer dan Lonsdale. Consdaple is gemaakt voor extreem rechtse (neo-nazi's) figuren. En als je Consdaple en lonsdale naast elkaar legt. Zie je duidelijk dat Lonsdale de "logo" (Dus letter vorm etc) avn Consdaple af heeft. Hier wil ik mee zeggen dat sinds de Lonsdale lettervorm zo is gegaan ze het toch wel hebben "gemaakt" voor rechtse lui.