Wat houd de functie "White board" in?
mvg
simon
vraag msn
- John Rambo
- Lid
- John Rambo
- Lid
Klik in het In het gespreksvenster op de knop Activiteiten.
Klik onder Mijn activiteiten op Whiteboard.
Zodra de uitnodiging is geaccepteerd en de twee computers verbonden zijn, wordt op beide computers het Whiteboard-venster geopend.
Je kunt nu gaan tekenen.
Als je de inhoud van het Whiteboard wilt bewaren, klik je in het menu Beeld van Whiteboard op Inhoud vergrendelen.
Klik op Sluiten op het in het venster Deelsessie om de deelsessie te beëindigen en het Whiteboard te sluiten.
Klik onder Mijn activiteiten op Whiteboard.
Zodra de uitnodiging is geaccepteerd en de twee computers verbonden zijn, wordt op beide computers het Whiteboard-venster geopend.
Je kunt nu gaan tekenen.
Als je de inhoud van het Whiteboard wilt bewaren, klik je in het menu Beeld van Whiteboard op Inhoud vergrendelen.
Klik op Sluiten op het in het venster Deelsessie om de deelsessie te beëindigen en het Whiteboard te sluiten.
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ik heb ook een vraagje over MSN,ik heb pasgeleden die hele nieuwe MSN geinstalleerd. Maar telkens wanneer ik mij aanmeld staat hij automatisch op OFFLINE. Terwijl ik 'Aanmelden als ONline' heb aangeklikt?
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ja,maar daar zie ik niets staan.Nick schreef:heb je bij instellingen gekeken?
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Jurrie
- Moderator
1) Tjek via een andere messenger of je het daar ook hebt (vb: webmessenger.msn.com).robin.h schreef:Ja,maar daar zie ik niets staan.Nick schreef:heb je bij instellingen gekeken?
2) Is het alleen op je eigen PC, of waar dan ook? Anders ff MSN deinstalleren en opnieuw installeren
Misschien helpt et;)
Jurrie