Leden stellen zich voor - deel 3
-
- Lid
Ook ik stel me even voor
Hallo allemaal,
Ik ben Casper -> Cas (is lekker kort) 23 jaar oud en afkomstig uit de plaats met het enige echter Amerikaans oorlogskerkhof van Nederland : Margraten Zuid Limburg.
Ik verzamel US Divisie Patches en dat lukt aardig. Ik ben ook in het bezit van diverse andere leuke items waaronder een Nederlandse (verzets)helm, NSB collectebus en een kleine verzetsdolk.
Ik ben Casper -> Cas (is lekker kort) 23 jaar oud en afkomstig uit de plaats met het enige echter Amerikaans oorlogskerkhof van Nederland : Margraten Zuid Limburg.
Ik verzamel US Divisie Patches en dat lukt aardig. Ik ben ook in het bezit van diverse andere leuke items waaronder een Nederlandse (verzets)helm, NSB collectebus en een kleine verzetsdolk.
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Julian
- Lid
Hallo!
Ik ben Julian, ik ben 13 jaar, kom uit Amsterdam
Ben nog niet zo heel lang op dit forum, maar ik vind het tot nu toe erg leuk
Ik verzamel voor ongeveer 5 maanden Duitse militaria, heb nog niet zo'n hele grote collectie.
Ik wil ook Frans Wo1 gaan sparen, maar ik ga toch wel meer voor Duits!
Verder..tjah...niks eigenlijk...
Ik ben Julian, ik ben 13 jaar, kom uit Amsterdam

Ben nog niet zo heel lang op dit forum, maar ik vind het tot nu toe erg leuk

Ik verzamel voor ongeveer 5 maanden Duitse militaria, heb nog niet zo'n hele grote collectie.

Heya Julian!Julian schreef:Hallo!
Ik ben Julian, ik ben 13 jaar, kom uit Amsterdam![]()
Ben nog niet zo heel lang op dit forum, maar ik vind het tot nu toe erg leuk![]()
Welkom op 'ons' forum! Het is een gezellige en leerzame boel en zijn altijd blij met nieuwe leden (god, ik lijk wel een mod

Misschien leuk om ons te vertellen over je interesses qua WO2 naast militaria? Bijvoorbeeld de As (Duitsland en bondgenoten), Geallieerden, of specifiek de Waffen-SS, Rangers, of een bepaald front (oostfront, westfront) om maar wat voorbeelden te noemen..
Wat voor school doe je?
Nogmaals welkom

- Julian
- Lid
Nou ja, ik doe nu alleen nog Wehrmacht, niet van een bepaald front, dat komt misschien nog.Sbf.Koch schreef:Heya Julian!Julian schreef:Hallo!
Ik ben Julian, ik ben 13 jaar, kom uit Amsterdam![]()
Ben nog niet zo heel lang op dit forum, maar ik vind het tot nu toe erg leuk![]()
Welkom op 'ons' forum! Het is een gezellige en leerzame boel en zijn altijd blij met nieuwe leden (god, ik lijk wel een mod)
Misschien leuk om ons te vertellen over je interesses qua WO2 naast militaria? Bijvoorbeeld de As (Duitsland en bondgenoten), Geallieerden, of specifiek de Waffen-SS, Rangers, of een bepaald front (oostfront, westfront) om maar wat voorbeelden te noemen..
Wat voor school doe je?
Nogmaals welkom
Ik heb nu nog een repro jasje, omdat origineel voor mij te duur is, camo jasjes zijn goedkoper heb ik gehoord, gelukking maar want dat vind ik erg mooi, dus dan koop ik binnekort een camo jasje denk ik (heb me ingeschreven voor een kranten wijkje dus dan verdien ik ff wat meer

Maar ik wil een beetje van alles doen (wel Duits), Luftwaffe, Kriegsmarine, weet nog niet precies, nog ff kijken wat ik het mooiste vind (en wat het betaalbaarst is

Verder zit ik nu in het 2e jaar Havo/Vwo, ben vorig jaar op het randje overgegaan...5 voor wisk. 5 voor Bio en 5,5 voor NL.
kan een heel stuk beter dus...
Mijn overige hobby's:
- Drummen (hehe ik terroriseer mijn buren

- Modelbouw
- Skateboarden
Gr. Julian
Laatst gewijzigd door Julian op 25 sep 2005, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Julian
- Lid
- Julian
- Lid
LOL, oohh...hehe dat duurde lang voordat dat tot me door drongSbf.Koch schreef:Lol, ik probeer het nog één keer, je snapt mijn vraag geloof ik niet helemaal...
Ben je geïnteresseerd in WO2 behalve het verzamelen? Lees je wel eens boeken over WO2, lees je er veel over op internet, dat soort dingen?

Boeken, heb ik nog niet, moet ik nog eens aanschaffen

Op het inernet lezen, ja dat wel, hier onderdanderen, maar ook op een paar andere sites

Gr. Julian
- Reca
- Lid
.
Nou goed, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven dus ziehier:
Ik ben Rémy Carré,de komende 2 maanden nog 15
Ikverzamel al zo'n 4 jaar (vooral Duits) maar houdt me al veeeeeel langer bezig met ww1 en ww2 in het algemeen (heb ook boekenkasten vol boeken enz.)
mijn verdere hobbies zijn modelbouw,tekenen en afstandsfietsen.
O ja ik zit op de middelbare school BC Schöndeln 4vwo. Als er verder nog vragen zijn roep het maar..
Ik ben Rémy Carré,de komende 2 maanden nog 15
Ikverzamel al zo'n 4 jaar (vooral Duits) maar houdt me al veeeeeel langer bezig met ww1 en ww2 in het algemeen (heb ook boekenkasten vol boeken enz.)
mijn verdere hobbies zijn modelbouw,tekenen en afstandsfietsen.
O ja ik zit op de middelbare school BC Schöndeln 4vwo. Als er verder nog vragen zijn roep het maar..
----
-
- Lid
wah, dit topic overgeslagen. dus ik zal me maar even voorstellen, ik kom zomaar uit het niets berichten strooien hehe.
Eric Tutuhatunewa 16 jaar, 5 VWO (natuur&gezondheid)
woon in het noorden des land. Niet echt bezig met WO2, meer met de gevolgen daarvan voor Azie-Indonesie-OostIndonesie.
hobbies: politiek-RMS
werk: ik werk als wok-kok in chinees restaurant
interessegebied WO2: Pasific/Sovjet-unie
en psssst: geen girlfriend, dus als je nog een mooi moluks meisje ziet, laat me het dan weten
ok dat was het wel zo'n beetje
Eric Tutuhatunewa 16 jaar, 5 VWO (natuur&gezondheid)
woon in het noorden des land. Niet echt bezig met WO2, meer met de gevolgen daarvan voor Azie-Indonesie-OostIndonesie.
hobbies: politiek-RMS
werk: ik werk als wok-kok in chinees restaurant
interessegebied WO2: Pasific/Sovjet-unie
en psssst: geen girlfriend, dus als je nog een mooi moluks meisje ziet, laat me het dan weten

ok dat was het wel zo'n beetje

Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
- Dodo
- Lid
Welkom op het forum Eric! Leuk om ook weer eens een pacific en sovjet geinteresseerde op het forum te hebben.. Die zien we hier niet zoveel!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944