Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo allemaal.
Mijn naam is Sipke Bathoorn en woon in peize.(dorp net onder groningen)
Intresse gaat wel een beetje uit naar de british airbornes.
Hoop hier nog veel info te vergaren op dit mooie forum.
Maar dat gaat wel lukken denk ik.
Succes er mee.
Ik ben Daan en ik ben beginnend verzamelaar. Mijn voorkeur gaat vooral uit naar duitse Abtseichens. Mijn kennis is wel nog 0,0 en ik hoop hier van jullie allemaal heel veel bij te leren. Sorry als ik domme vragen stel hoor maar dat zal wel beteren in de toekomst.
Ik ben Daan en ik ben beginnend verzamelaar. Mijn voorkeur gaat vooral uit naar duitse Abtseichens. Mijn kennis is wel nog 0,0 en ik hoop hier van jullie allemaal heel veel bij te leren. Sorry als ik domme vragen stel hoor maar dat zal wel beteren in de toekomst.
Bedankt iedereen
Daan
Hey Daan. Welkom op het forum!! Zoals mij leraar altijd zegt: ''er zijn geen domme vragen.'' Je zult hier vast veel leren en je moet gewoon maar vragen, er zal niemand zijn die dat raar vind. In ieder geval wens ik je een prettige tijd op dit forum.
Hallo, ik ben Rodolf Nouwen en woon in Thorn (ja weer een Limburger)
En hou me een beetje bezig met reënactment, verder ook nog Natres maar dat ligt nu op een laag pitje.
Jullie horen nog van mij.
Welkom op het forum!
Er schoot meteen een vraag in mijn hoofd:
Wat was de meest gebruikte mannier om bunkers te camoufleren? Bij zowel de Duitsers als bij de Geallieerden.
Groeten
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944