klik op der WWWC. Works schreef:Wat is dat "Dick Winters forum"?
Mag ze een link daarvan plaatsen?
Leden stellen zich voor - deel 3
- Linda C.
- Lid
- Contacteer:
Helemaal niets mis mee, maar vanwaar een forum gewijd aan Richard Winters? Just out of curiousity! Leuk forum, overigens!Linda C. schreef:Ja ik ben één van de moderators op het engelstalige w ww.MajorDickWinters.com -forum en heb dat dus ook in m'n profiel vermeld...toch niks verkeerds mee hoop ik, want ik woon daar dus wél hé![]()
Daar is 'ie weer!
- Linda C.
- Lid
- Contacteer:
De website werd oorspronkelijk opgericht als ondersteuning van de aan de gang zijnde Medal of Honor campagne voor Dick Winters.
Deze MOH campagne werd al een paar jaar geleden opgestart door enkele Easy Co veteranen, de aanvraag is momenteel nog steeds hangende in Congress...komt heel moeilijk schot in eerlijk gezegd
Jullie kunnen als steun altijd de online-petitie voor Major Winters tekenen natuurlijk
http://www.petitiononline.com/Winters/petition.html
Deze MOH campagne werd al een paar jaar geleden opgestart door enkele Easy Co veteranen, de aanvraag is momenteel nog steeds hangende in Congress...komt heel moeilijk schot in eerlijk gezegd

Jullie kunnen als steun altijd de online-petitie voor Major Winters tekenen natuurlijk

http://www.petitiononline.com/Winters/petition.html
Hang Tough!
- ^kev
- Lid
- Linda C.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
gegroet allemaal
ik ben Eric en ben pas aangesloten, vooral uit interesse voor alles wat met wo2 enwo1 te maken heeft.
Ik verzamel ongeveer reeds 15 jaar vooral duits materiaal wo 2 en meer bepaald helmen.
Doch de laatste tijd minder daar de prijzen enorm hoog zijn en er teveel namaak op de markt is.
ik ben Eric en ben pas aangesloten, vooral uit interesse voor alles wat met wo2 enwo1 te maken heeft.
Ik verzamel ongeveer reeds 15 jaar vooral duits materiaal wo 2 en meer bepaald helmen.
Doch de laatste tijd minder daar de prijzen enorm hoog zijn en er teveel namaak op de markt is.
- Nicodemus
- Lid
Oeps ben een beetje laat
maar toch. Ik ben Nick (veel voorkomende naam onder WOII-fanaten hé Harro
), 14 jaar oud en woon in Leiden. Mijn interesses binnen WOII zijn eigenlijk onbegrensd.

"The secret of the Paratrooper's success can be summed up in three words; comradeship, esprit de corps & efficiency"
Major Rudolf Böhmler - 1./FJR3, Cassino.
Major Rudolf Böhmler - 1./FJR3, Cassino.