Leden stellen zich voor - deel 3
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Goede middag, ik ben Jeffrey. Ik ben voor de meeste nieuw op dit forum. Ik volg het al wel meer dan een jaar maar van posten kwam niet veel. En wil daar nu verandering in gaan brengen. Ik ben net als de meeste van jullie geïnteresseerd in WO2.
Ik zal eens mijn verzameling laten zien als ik tijd heb( Duits ). En verder weet ik niets meer te zeggen. Vragen zijn welkom
Met vriendelijke groet, Jeffrey
Ik zal eens mijn verzameling laten zien als ik tijd heb( Duits ). En verder weet ik niets meer te zeggen. Vragen zijn welkom

Met vriendelijke groet, Jeffrey
- Sgt. Gallée
- Lid
Ik ben Bjørn woon in Benthuizen, Zuid-Holland geboren in zoetermeer op 3 april 1990. Ben altijd al zeer geinterresseerd geweest in wo2 maar ben egt pas net met verzamelen begonnen heb net mijn Medal of Conduct binnen gekregen en heb nu ook een Army Education Badge + lance -coporal stripes aangeschaft. Ik wil nu een verzameling Brits starten! Mijn intresse voor wo2 is gewekt door mijn oma, haar vader had een fabriek in venlo waar joden zaten ondegedokene ne gedeserteerde duitsers hij drukte verder bonkaarten voor het verzet...mijn overgrootoom is gefussileerd en heeft de verzetsmedaille gekregen. Verder bezit ik een aardige collectie boeken overde wo2 en ik ben nu opzoek naar boeken over het verzamelen van militaria. De beurs in huizen zal mijn eerste beurs worden en ik ga naar Ciney naar oktober (heeft mijn pa beloofd :loL:). Verder zit ik in 4 VWO (Economie en Maatschappij) op het Alfrink College in Zoetermeer. Ik hoop dat ik hier een leuke tijd tegemoet ga!
mvg,,
Bjørn
mvg,,
Bjørn
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
- 4RUS
- Lid
Hi,
Naam is Joeri.
Ik ben Oekrainer.(erg he?
)
Heb interesse voor Duits.(doe beetje verzamelen voor mijself en voor kameraden in Oekraine)
Wil lid worden van re-enactmentgroep(Duits).
Dat was het dan.
Vrienden: http://www.gruppednepr.kiev.ua/
Naam is Joeri.
Ik ben Oekrainer.(erg he?

Heb interesse voor Duits.(doe beetje verzamelen voor mijself en voor kameraden in Oekraine)
Wil lid worden van re-enactmentgroep(Duits).
Dat was het dan.

Vrienden: http://www.gruppednepr.kiev.ua/
- Kleine Feldmaus
- Lid
- maple leaf angel
- Lid
- Contacteer:
hallo !
nou ik zal mezelf ook ff voorstellen ...
ik ben jacqueline en ik ben 24 .
de intresse in wo2 is er thuis al met de paplepel in gegoten en het is alleen maar erger geworden toen mijn vader en oom een willys overland jeep uit 1942 kochten
.
sinds 2005 speel ik als snare drummer bij de 48th highlanders of holland pipes and drums (levend monument voor de 48th highlanders of canada).
en ik wil graag gaan beginnen met re-enactment en hoop er op dat ik hier een hoop ideetjes op kan doen en weer nieuwe dingen kan leren.
hopelijk weten jullie zo ff genoeg van me en anders hoor ik het wel
nou ik zal mezelf ook ff voorstellen ...
ik ben jacqueline en ik ben 24 .
de intresse in wo2 is er thuis al met de paplepel in gegoten en het is alleen maar erger geworden toen mijn vader en oom een willys overland jeep uit 1942 kochten

sinds 2005 speel ik als snare drummer bij de 48th highlanders of holland pipes and drums (levend monument voor de 48th highlanders of canada).
en ik wil graag gaan beginnen met re-enactment en hoop er op dat ik hier een hoop ideetjes op kan doen en weer nieuwe dingen kan leren.
hopelijk weten jullie zo ff genoeg van me en anders hoor ik het wel

dileas gu brath
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- maple leaf angel
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Ik ben Martin Veggelers en ben hier al een tijdje maar ik vond het wel eens tijd worden om me voor te stellen. Ik ben 17 jaar en ik woon in Heteren.
Ik heb een 101st uniform en ik ben lid van d-daykleding en van Let Airborne Live. Ja dat is de junior wo2 groep waar veel ophef over is geweest op dit forum en op het re-enactmentforum maar wij zijn nu bezig om in overleg met ouderen een goed reglement op te stellen zodat wij goed voor de dag komen en de re-enactmenthobby niet naar beneden zullen halen.
Ik heb zelf een site zie de www hieronder waar nog niet heel veel op staat maar waar ik in de toekomst nog wel meer info op wil zetten en dan vooral info over de gevechten op 'The Island'
Ik heb een 101st uniform en ik ben lid van d-daykleding en van Let Airborne Live. Ja dat is de junior wo2 groep waar veel ophef over is geweest op dit forum en op het re-enactmentforum maar wij zijn nu bezig om in overleg met ouderen een goed reglement op te stellen zodat wij goed voor de dag komen en de re-enactmenthobby niet naar beneden zullen halen.
Ik heb zelf een site zie de www hieronder waar nog niet heel veel op staat maar waar ik in de toekomst nog wel meer info op wil zetten en dan vooral info over de gevechten op 'The Island'