Zo ken ik er nog:)Zhukov schreef:HBO Bedrijfseconomie
Een Communist op een economische studie
Beroep / Richting op school
- Narcolepticus
- Lid
- Dodo
- Lid
Woow, succes.Cicero schreef:2004: Januari: afgekeurd Landmacht Officiersopleiding
Juni: VWO diploma gehaald
Sept: Geschiedenis studeren (Leiden)
November: Geschiedenis gestopt
Vanaf December: werken in horeca
2005: Januari weer aanmelden landmacht en marine, maar bij marine ogen te slecht en bij landmacht geen plaatsen meer
Maart: ogen laten laseren (oa voor marine en landmacht.
April: opgegeven voor studie criminologie (Leiden)
Augustus: weer aanmelden marine en landmacht.
Ogen laten laseren is een dure operatie. Hoe is het gegaan? Zit er zelf ook aan te denken als ik 18 ben. (ben waarschijnlijk al uitgegroeid )
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Welwel, vanaf wanneer kan je ineens Master in de Geschiedenis worden ? Eerst moet je drie jaar bachelor doen, masteropleiding is een extra dat je doet als je zonder al te veel problemen door de bachelor bent geraakt.
Ik doe nu 1ste Bachelor in de Geschiedenis (Universiteit Gent). Mijn plan is om dan nog een jaar Master te doen en daarna (tenzij ze mij de mogelijkheid geven te doctoreren, maar daar twijfel ik ten sterkste aan ) nog een jaar Master-na-master Journalistiek. Maar goed, dat is nog lang natuurlijk.
Ik doe nu 1ste Bachelor in de Geschiedenis (Universiteit Gent). Mijn plan is om dan nog een jaar Master te doen en daarna (tenzij ze mij de mogelijkheid geven te doctoreren, maar daar twijfel ik ten sterkste aan ) nog een jaar Master-na-master Journalistiek. Maar goed, dat is nog lang natuurlijk.
Shifty schreef:Welke universiteit ? Leuven of Antwerpen ?antwerpx schreef:Nu: Economie-wiskunde
Als alles goed gaat ga ik volgend jaar voor een Master in de Geschiedenis (ik voel al bloed, zweet en tranen hangen).
Ik zou dat binnen 2 jaar ook willen doen in Leuven.
Master in de Moderne Geschiedenis.
Shifty
- Peter M
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid