Ik heb mijn eindwerk gemaakt over de 5de SS Pantser divisie Wiking. Nu moeten wij voor de les Nederlands onze klas 10min gaan intresseren over ons onderwerp. Je mag alle middelen gebruiken die we kunnen gebuirken: pc,...
Enige voorstellen? want ik zou niet direct iets weten over hoe ik mijn klas hiervoor kan boeien.
Om jullie een idee te geven van wat ik allemaal heb gedaan:
1.een korte inleiding over het onstaan van WO2
2.het ontstaan van de divisie uitgelegd
3.de training uitgelegd en dee wapens en onderscheidingstekens
4.de veldslagen (toch de belangrijkste) neergeschreven van 41 tot 45
Voorstellen altijd welkom
vraag werkje
- Narcolepticus
- Lid
Wel Bart.
Je laat misschien een stukje documentaire van een slag waar de divisie in heeft meegevochten zien en dan begin je kort over de divisie te praten.
En net zoals euhM... en goed voorbeeld... bij het boek BOB heb je zo op het einde ook een lijsteje van wat de mannen can E-Co allemaal deden... Misschien kan je daar wat voorbeelden (over Wikingers) van geven?
Je laat misschien een stukje documentaire van een slag waar de divisie in heeft meegevochten zien en dan begin je kort over de divisie te praten.
En net zoals euhM... en goed voorbeeld... bij het boek BOB heb je zo op het einde ook een lijsteje van wat de mannen can E-Co allemaal deden... Misschien kan je daar wat voorbeelden (over Wikingers) van geven?
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Tex
- Lid
- Contacteer: