Raadsel tijd
Dat is een zeer goede optie, maar helaas, Pietje en Marietje liggen niet op een waterbed. Er liggen wel glasscherven, maar hier zijn Pietje en Marietje niet aan doodgegaan.Mike.H schreef:het was een waterbed dat lek is? (door glasspliters van het raam?)
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 17 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Hoor ik daar nu iets in de verte? Even goed luisteren.... nee, nou hoor ik niets meer? Ik heb me vast vergist.779 schreef:En hierbij roep ik Proos heel hard om PPL te verlinken
:P

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
-
- Lid
- Mike.H
- Lid
DAMN... dacht ik; eindelijk een doorbraak, maar weer nietokke schreef:Dat is een zeer goede optie, maar helaas, Pietje en Marietje liggen niet op een waterbed. Er liggen wel glasscherven, maar hier zijn Pietje en Marietje niet aan doodgegaan.Mike.H schreef:het was een waterbed dat lek is? (door glasspliters van het raam?)

mag ik eigelijk vragen of ze binnen of buiten dood zijn gegaan?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- PPL
- Lid
Volgens mij staat het hele bed buiten.
Voor het open raam mt de lijken erin.
Nou nog waarom ze dood zijn en waarom het bed nat is.
Overigens heb ik nog geen ontkenning gezien van mijn stelling dat het bed nat is van het bloed, slechts dat ze niet vermoord zijn.
Nou nog waarom ze dood zijn en waarom het bed nat is.
Overigens heb ik nog geen ontkenning gezien van mijn stelling dat het bed nat is van het bloed, slechts dat ze niet vermoord zijn.
Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
- dvaupell
- Lid
- Contacteer:
Ja; dat mag je vragen. Ze zijn op het bed doodgegaan.Mike.H schreef:mag ik eigelijk vragen of ze binnen of buiten dood zijn gegaan?
En het bed staat binnen.PPL schreef:Volgens mij staat het hele bed buiten.
Oh; vergeten op te reageren. Het bed is niet nat van bloed. Het bed is nat van water.PPL schreef:Overigens heb ik nog geen ontkenning gezien van mijn stelling dat het bed nat is van het bloed, slechts dat ze niet vermoord zijn.
Ik denk dat ze op hun zij liggen, maar dat is niet echt relevant voor de oplossing denk ik. Maar ja, je weet nooit hoe een koe een haas vangt en misschien kom jij langs deze weg wel tot de oplossing.dvaupell schreef:Liggen ze op hun buik of op hun rug?
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
- dvaupell
- Lid
- Contacteer: