Nee; hij ligt er net.wittmann schreef:lag hij er al lang?
Nee; hij is niet van ouderdom gestorven. 't Is een man van middelbare leeftijd.wittmann schreef:is hij van ouderdom gestorven?
Hij is niet in het water gevallen. Hij is op het grasveld gevallen.Mike.H schreef:is hij gestorven aan onderkoeling doordat hij in het water gevallen is ofzo
Nee; de temperatuur in New York is niet onder de 10 graden geweest 's nachts de afgelopen dagen.Mike.H schreef:of doordat het die avond gewoon keihard gevroren heeft, terwijl de man in kwestie buiten besloot te kamperen ofzo...?
'Zat in een blok ijs' vind ik moeilijk. Ik moet dan aan ijsklontjes denken. De man is niet in een blok ijs als een mug in een stuk barnsteen naar beneden komen vallen.wittmann schreef:dus hij zat in een blok ijs, die naar beneden kwam vallen
daardoor zit er ook een kuil in de grond.
Ja, hij was al dood voor hij de grond raakte.wittmann schreef:hij was dus al dood voordat hij de grond raakte,
Ja; hij is uit een vliegtuig gevallen dat heel hoog vloog.wittmann schreef:is hij uit een vliegtuig gevallen dat heel hoog vloog?
Nee; hij is niet toen in de lucht bevroren.wittmann schreef:toen is hij in de lucht bevroren want in de lucht is het wel koud.
Helemaal goed! Als aanvullende informatie kan ik nog melden dat de man boven New York naar beneden viel, omdat het vliegtuig ging landen en het landingsgestel open ging.Zhukov schreef:Het was een verstekeling die tussen het landingsgestel van een vliegtuig is gaan zitten, daar is doodgevroren en uit het vliegtuig is gevallen??