Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
zou zelf een authentieker lettertype gebruiken, andere indeling van het plaatje em de symetrie van emblemen zou mooier zijn denk ik zelf, nu staat het erg schuin en lijkt het of het plaatje naar rechts hangt. ook het wit rond de 101e is leuk, maar doe dat dan ook bij de 82nd of bij beide niet! het 82nd embleem heeft trouwens een rare vorm, misschien een foto als die van 101 van recht er boven, maakt het ook een stuk makkelijker met indelen en het strakker maken.
Guido schreef:zou zelf een authentieker lettertype gebruiken, andere indeling van het plaatje em de symetrie van emblemen zou mooier zijn denk ik zelf, nu staat het erg schuin en lijkt het of het plaatje naar rechts hangt. ook het wit rond de 101e is leuk, maar doe dat dan ook bij de 82nd of bij beide niet! het 82nd embleem heeft trouwens een rare vorm, misschien een foto als die van 101 van recht er boven, maakt het ook een stuk makkelijker met indelen en het strakker maken.
mijn bescheiden mening
Precies, wat meer aandacht, en dat wit is heel mooi, en het lettertype wat ouderwetser (uit die tijd), en misschien iets kleiner.
te saai,
de lettertype,
de kleur,
en ja: Airborne?
Niet om af te kraken, maar maak het wat gezelliger meer de style van vroeger. Dat zwarte lettertyp valt niet op tussen dat wit en zwart. Dat moet er juist uitblinken. En de 82nd airborne logo is wat aan de zwakke kwaliteit kant.