Ik heb het eens een keer gezien volgens mij, is dat die zo'n britse serie?Heeft iemand de geniale serie "Shameless" al gezien? (NED 3, dinsdagavond)?
FC de Kampioenen/het grote 'waar kijk jij naar' topic
- Tim Y.
- Lid
- Tim Y.
- Lid
Ja, ook dat hulpje van hem haha. Hoe heet hij nog eens? In een aflevering was Herr Flick gewond geraakt en lag hij helemaal in het gips. Toen hij de Hitler-groet moest doen, moest Helga aan zo'n touwtje trekken, haha dat zag zo grappig uit.Vooral die van de Gestapo. ''It is I, Herr Flick of zhe Gestapo, en dan met dat sleepend been! Echt geweldig!
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
- Harro
- Lid
Yep, over een gezin in een achterstandsbuurt en hun dagelijkse beslommeringen. Ik lach me werkelijk dood, vooral om de vader en zijn nieuwe liefje.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Mijn vaste afspraken op tv zijn;
*Histories (canvas)
*Peking Express en Stanley's Route (vt4)
*Het Journaal (één)
*Forsyte Saga, historisch epos (canvas)
*Thuis (één) :schaam:
Verder kijk ik ook regelmatig eens naar goeie documentaires (genre Panorama, Terzake), amusement (Friends, Simpsons), detective (Morse, Frost, ...) en natuurlijk films. Uiteraard ook alles ivm WOII proberen meepikken.
*Histories (canvas)
*Peking Express en Stanley's Route (vt4)
*Het Journaal (één)
*Forsyte Saga, historisch epos (canvas)
*Thuis (één) :schaam:
Verder kijk ik ook regelmatig eens naar goeie documentaires (genre Panorama, Terzake), amusement (Friends, Simpsons), detective (Morse, Frost, ...) en natuurlijk films. Uiteraard ook alles ivm WOII proberen meepikken.
teveel om op te noemen, maar iets vasts heb ik eigenlijk niet:
- Histories
- Gilmore Girls
- Films (allerlei)
- veel, heel veel discovery (van scrapheap tot battlefield)
- ONM en GTST omdat mijn vriendin het altijd opzet en ik het ook wel leuk vind
- Journaal
- Netwerk
- Nova
- JAG
- Friends
- Ducktales (echt, jeugdsentiment, heerlijk)
- Probleemwijken (toen het nog draaide dan, geweldig hoe dom sommige mensen zijn)
en nog wel wat...
- Histories
- Gilmore Girls
- Films (allerlei)
- veel, heel veel discovery (van scrapheap tot battlefield)
- ONM en GTST omdat mijn vriendin het altijd opzet en ik het ook wel leuk vind
- Journaal
- Netwerk
- Nova
- JAG
- Friends
- Ducktales (echt, jeugdsentiment, heerlijk)
- Probleemwijken (toen het nog draaide dan, geweldig hoe dom sommige mensen zijn)
en nog wel wat...
-
- Lid
Jah erg grappig . Op welk net is dit te zien (als het überhaubt nog bestaat)?Lt. Tim_NL schreef:Ja, ook dat hulpje van hem haha. Hoe heet hij nog eens? In een aflevering was Herr Flick gewond geraakt en lag hij helemaal in het gips. Toen hij de Hitler-groet moest doen, moest Helga aan zo'n touwtje trekken, haha dat zag zo grappig uit.Vooral die van de Gestapo. ''It is I, Herr Flick of zhe Gestapo, en dan met dat sleepend been! Echt geweldig!
Groeten R.
Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
- Tim Y.
- Lid
Eerst kwam het altijd op Rtl 5. Om 19.25 komen altijd op Rtl 5 britse comedy series. Het is gewoon afwachten tot die weer erop komt. Nu is de serie Man about the House altijd erop. Ook wel grappig, George & Mildred zitten hier ook in. (Dat zijn die van de vorige serie)
- Voorheen: Lt. Tim_NL
- Darryl
- Lid
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
- Harro
- Lid
- Sjoerd
- Lid
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Momenteel : 6.010.000 (nou ja, ongeveer) èn niet allemaal gek !Harro schreef: een miljoen! Hoeveel Vlamingen zijn er überhaupt. Ze zijn gek
Kan ik mee akkoord gaan : de uitzondering bevestigt hier de regel : kennen jullie niet de prachtreeks "Lily en Marleen" ooit eens gedraaid op VTM met WO II als achtergrond en de 50-er jaren ? Heerlijk was dat.antwerpx schreef:Blijkbaar de laatste tijd iets minder, waarschijnlijk omdat men weer van aflevering één is begonnen. Als er een nieuwe serie wordt aangekondigd stijgt het aantal ongetwijfeld. De afgrijselijk slechte soap (en in dit geval is zeep geen gestolen naam) Familie staat trouwens dapper op 2.
Ik vrees dat het komt omdat wij maar één deftig kanaal hebben in Vlaanderen, en dat is canvas (mijn visie). De andere zenders dragen bij tot het leeghoofdig-TV kijken.
Btw, wordt binnenkort...jaja...herhaald.
Laatst gewijzigd door Kilroy op 12 mei 2005, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Een zaak is niet noodzakelijkerwijs rechtvaardig omdat een mens er voor sterft (Oscar Wilde).