Verzameltopic grappige plaatjes, teksten e.d. - deel 3

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Waar zijn de echte grappig plaatjes gebleven zoals die er in het eerste en tweede deel waren? Wordt weer eens wat kritischer allemaal..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

De puma op de Veluwe is gesignaleerd:


Afbeelding
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Aaaaaahhhh!!! :shock: :shock: :D Hij is wel ok. :lol:
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Miesjel schreef:Waar zijn de echte grappig plaatjes gebleven zoals die er in het eerste en tweede deel waren? Wordt weer eens wat kritischer allemaal..
Zeg dat maar tegen B Linden!!.. :)
Mehr Sein Als Scheinen!
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Een aantal posts zijn verwijderd uit dit topic, alsmede drie links naar filmpjes gemaakt door 'the Amazing Racist'.
Het moge toch duidelijk zijn dat dergelijke links dit forum een verkeerd imago geven.

Aangezien de dertig pagina's weer vol waren gaat dit topic op slot.

Ik open geen nieuw topic omdat er de laatste tijd meerdere keren filmpjes/plaatjes zijn gepost die nogal op het randje waren en een aantal keer net over het randje heen. Dit in de zin van kwetsend voor bepaalde groepen, tot neigend naar discriminatie.
Het moge duidelijk zijn dat we dat niet op dit forum willen hebben.

Als je van die humor houdt is dat wat mij betreft prima (iedereen heeft de vrijheid om leuk te vinden wat hij/zij zelf wilt), maar ik wil het niet meer op het forum zien, aangezien er een negatieve uitstraling van uitgaat die de verkeerde lieden naar dit forum haalt.

De mensen die meer van dit soort filmpjes/plaatjes willen, weten inmiddels wel welke gebruiker ze hier over kunnen PB'en.

Als je nog plaatjes of filmpjes hebt die wel leuk, en niet kwetsend of iets dergelijks zijn, mag je daar natuurlijk zelf een volgend deel voor openen.

Eén ding even heel duidelijk gesteld:

Als de Staff vindt dat iets niet door de beugel kan wordt het bericht zonder pardon verwijderd.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gesloten