Nu is dat daar wel militair domein, maar wij dachten dat het was opgekocht door natuurpunt dus klommen wij langs de zijkant van het hek binnen....
Nu zaten wij daar in een bunker vol gasmaskers te zoeken naar de properste types.
Daar lag een laag van 1,5 meter gasmaskers waar we op zaten om er dus van bovenaf de mooi bussen te zoeken, wij zaten eigenlijk tegen het plafond...
Plots horen wij geritsel en schijnt er een licht de gang naast de kamer in, en enkele seconden later zien we een hond voorbijkomen die verder ging en terug kwam en een tweede hond kwam aangelopen, wij hadden ons tegen de muur geduwd.
In volgorde van de deur: ik, mijn vriendin, en Pieter ("de loos" hier op het forum)
En en toen bleven die honden daar 2seconden staan, en 3seconden later zat er één aan mijn been, ik ben de hond spontaan gaan aaien, waarom weet ik niet, maar het beest bleef kalm en er viel licht binnen van de pillamp van de persoon met de honden. Ik stak maar snel mijn hoofd in het licht om geen tegenstand te laten merken want er was nog de andere hond...
Nu zei die: Ja kom maar naar buiten rustig.
Dus wij leuk mee en begong de mevrouw enkele instanties te bellen en 10 minuten later kwam er een combi aan.
En de politiemannen vroegen achter onze paspoorten en na 5 minuten met de persoon die ons gevonden had (van de civiele bescherming) meosten we mee met de combi en zetten ze ons af aan de fietsen die buiten het fort lagen.
En kregen we de paspoorten terug, de politie mannen vertrokken....
Ik denk(hoop) dus dat het bij een waarschuwing blijft....
De intresse heeft ons gedreven, maar de echte criminelen die daar brand stichten en alles afbreken pakken ze niet op...

enkele minuten voordat we "gepakt" werden.

wachten op de politie...

en ook wachten op de politie, best leuk trouwens dat ik foto's ben blijven nemen

in de combi....
mvg
simon