Intresse gaat soms te ver, en loopt uit de hand.

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Intresse gaat soms te ver, en loopt uit de hand.

Bericht door Simon »

Woensdag namiddagom 20 na 2 zaten wij met drie in het fort van Walem, uit pure intresse en de vondsten die we er soms doen.
Nu is dat daar wel militair domein, maar wij dachten dat het was opgekocht door natuurpunt dus klommen wij langs de zijkant van het hek binnen....
Nu zaten wij daar in een bunker vol gasmaskers te zoeken naar de properste types.
Daar lag een laag van 1,5 meter gasmaskers waar we op zaten om er dus van bovenaf de mooi bussen te zoeken, wij zaten eigenlijk tegen het plafond...
Plots horen wij geritsel en schijnt er een licht de gang naast de kamer in, en enkele seconden later zien we een hond voorbijkomen die verder ging en terug kwam en een tweede hond kwam aangelopen, wij hadden ons tegen de muur geduwd.
In volgorde van de deur: ik, mijn vriendin, en Pieter ("de loos" hier op het forum)
En en toen bleven die honden daar 2seconden staan, en 3seconden later zat er één aan mijn been, ik ben de hond spontaan gaan aaien, waarom weet ik niet, maar het beest bleef kalm en er viel licht binnen van de pillamp van de persoon met de honden. Ik stak maar snel mijn hoofd in het licht om geen tegenstand te laten merken want er was nog de andere hond...
Nu zei die: Ja kom maar naar buiten rustig.
Dus wij leuk mee en begong de mevrouw enkele instanties te bellen en 10 minuten later kwam er een combi aan.
En de politiemannen vroegen achter onze paspoorten en na 5 minuten met de persoon die ons gevonden had (van de civiele bescherming) meosten we mee met de combi en zetten ze ons af aan de fietsen die buiten het fort lagen.
En kregen we de paspoorten terug, de politie mannen vertrokken....

Ik denk(hoop) dus dat het bij een waarschuwing blijft....
De intresse heeft ons gedreven, maar de echte criminelen die daar brand stichten en alles afbreken pakken ze niet op...


Afbeelding
enkele minuten voordat we "gepakt" werden.

Afbeelding
wachten op de politie...

Afbeelding
en ook wachten op de politie, best leuk trouwens dat ik foto's ben blijven nemen :)
Afbeelding
in de combi....


mvg
simon
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

Haha mooi man weer een ervaring rijker... Nu nog een keertje vragen of je ze niet allemaal kunt kopen die gasmaskers. Kun je mooi handeltje beginnen. Of nog een keertje stiekem gaan. :)
LEST WE FORGET !
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Daar waag ik me de komende weken niet meer aan...... :lol:
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
de loos
Lid
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 apr 2005, 19:22
Locatie: Duffel, Belgie
Contacteer:

Bericht door de loos »

Het was wel ff verchieten omdat we er al zoveel keer zijn gekomen en nog nooit gepakt, en dan komje er nog eens en dan heb je het zitten
dat doet dan wel ff raar dan.
Met 2 (wel brave) honden.
Maar we hadden bier bij en dan hebben we alles "verdronken"
Maar al bij al viel het nog wel mee :)

@frankie: ik denk niet dat we daar de komende weken nog zullen komen :P :P :) maar die dag zal wel terug komen :P
http://www.remaindersofww2.tk ! (forten rond antwerpen)
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Pieter, zaterdag iets te doen? :P :lol: haha mopje! :)
2 wel brave honden inderdaad geluk dat ze voor het opsporen van personen zijn tijdens aardbevingen enzo , en niet die van de politie...
ze warent trouwens in Turkije geweest na de aardbevingen en ook in Wallonie met die gasexplosie, gillajijn ofzoiets....
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
de loos
Lid
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 apr 2005, 19:22
Locatie: Duffel, Belgie
Contacteer:

Bericht door de loos »

Simon schreef:Pieter, zaterdag iets te doen? :P :lol: haha mopje! :)
2 wel brave honden inderdaad geluk dat ze voor het opsporen van personen zijn tijdens aardbevingen enzo , en niet die van de politie...
ze warent trouwens in Turkije geweest na de aardbevingen en ook in Wallonie met die gasexplosie, gillajijn ofzoiets....
gellinge :wink: :P
http://www.remaindersofww2.tk ! (forten rond antwerpen)
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Spannende, sterke, intressante, enge, romatische, grappige en gezellige verhalen mogen in de babelbox verteld worden.

Deze wordt even verplaatst dus ;)

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

LOL haha wel super veel gasmaskers! Ik snap niet waarom ze die niet opruimen :|
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

RelicHunter44 schreef:LOL haha wel super veel gasmaskers! Ik snap niet waarom ze die niet opruimen :|
Die verrotten vanzelf wel... :wink:


Leuk voor zolang het duurde, spannend verhaal :)
LEO
Lid
Berichten: 646
Lid geworden op: 30 apr 2005, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Interesse gaat soms te ver

Bericht door LEO »

Mooi, tof, cool......Over de afspanning klimmen, ergens binnendringen en vondsten gaan doen !!!

Alle respekt hoor........Maar dan wel voor de honden.

Leo
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

:lol: :lol: jahaha, alle respect voor de honden :P
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

Waar was dat dan :S Echt wazig verhaal namelijk
k98s
Lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 13 apr 2005, 16:38

Bericht door k98s »

Dom zie het al staan :P Maar was dit dus niet toegankelijk voor onbevoegden? Aangezien de politie jullie alleen weg heeft gestuurd :S
Gebruikersavatar
earlymb
Moderator
Moderator
Berichten: 1753
Lid geworden op: 16 jul 2004, 23:54
Locatie: Den Haag
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Bericht door earlymb »

Aangezien ze die maskers daar gewoon laten rotten denk ik niet dat iemand het merkt als je er een paar meeneemt. Wel iemand op de uitkijk zetten volgende keer natuurlijk. :P

Grtn

David
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

wat zeiden je ouders er van? :D
Plaats reactie