Werken of studeren de forum bezoekers nog?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Is wel interessant dat zoveel mensen hier geschiedenis (gaan) studeren. Ik vind WO2 hartstikke interessant maar ik zou nooit geschiedenis gaan studeren. Maarja ieder zijn eigen smaak! :)

Michiel

(trouwens niet lullig bedoeld voor de mensen die wel geschiedenis (gaan) studeren ;) :) )
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Ik neem aan dat ik me een frequente bezoeker mag noemen, dus hier volgt mijn antwoord:

Ik ben op dit moment nog druk bezig met het halen van mijn Havo diploma. Op dit moment zit ik in 4 havo, en het ziet er naar uit dat ik eindelijk Havo 5 ga halen.

Na school werk ik 4 avonden in de week bij een Call-Center. Ik neem daar telefonische enquetes af. Niet meteen boos worden, deze enquetes zijn informatief, ik ben niet zo'n verkoper ;)

Helaas gaat een enkele keer het werken net iets ten kosten van mijn school, maar dat betekend dan dat ik mijn weekenden op moet offeren..

Ik ben er nog niet echt uit wat ik na mijn Havo wil gaan doen, ik heb me in ieder geval voorgenomen om flink door te leren zodat ik later in ieder geval een goed betaalde baan kan vinden waar ik deze hobby van kan bekostigen.

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Luie student !

Net een opleiding electro achter de rug van 2 jaar en nu naar Vrede en Veiligheid voor door te stromen naar de Landmacht:P
Mehr Sein Als Scheinen!
Gebruikersavatar
gvdbor
Lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:03
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

Ik durf mezelf wel een frequente bezoeker te noemen, hoewel ik niet veel inbreng. Vind het wel leuk om sommige standpunten door te lezen en soms doe ik heel aardige tips op. Ik werk als motoragent en ben daardoor veel op wisselende tijden aan het werk omdat ik in de 24uurs dienst draai. Deze week veelal avonddiensten en een leuke begeleiding van de wielerronde Olympia's tour Nederland gedaan. Veel kilometers gemaakt dus maar het was lekker weer dus prima te doen.
Nadien zit ik dan nog graag even achter de pc.
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Student ook, economie. Daarnaast ben ik part-time werknemer bij een uitvaartonderneming.
Вместе мы непобедимы
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

gvdbor schreef:Ik durf mezelf wel een frequente bezoeker te noemen, hoewel ik niet veel inbreng. Vind het wel leuk om sommige standpunten door te lezen en soms doe ik heel aardige tips op. Ik werk als motoragent en ben daardoor veel op wisselende tijden aan het werk omdat ik in de 24uurs dienst draai. Deze week veelal avonddiensten en een leuke begeleiding van de wielerronde Olympia's tour Nederland gedaan. Veel kilometers gemaakt dus maar het was lekker weer dus prima te doen.
Nadien zit ik dan nog graag even achter de pc.
Gaaf motoragent!!! Wat voor'n motors heeft de gemeente Ermelo? En moet je ook vaak 's nacht op pad? Lijkt me wel een leuk beroep, en helemaal als je van motorrijden houd. :)
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Ik verzamel sedert 1976 US...
Eerst met zakgeld... sinds 1982 met een gedeelte van m'n vast inkomen....
Extra's komen uit ruil en (zeer) occasionele verkoop....
Ik heb internet op het werk (geen sites met zichtbare open wonden :lol: ), dus daardoor zit ik ook soms overdag op het forum....

Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Ik zit in mijn eerste jaar als student Journalistiek. Mijn hobby bekostig ik met StuFi en het loon dat ik verdien in de supermarkt. Gelukkig is mijn primaire hobby (1:72 modelbouw) niet zo heel erg duur.
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

1:72 is inderdaad de goedkoopste uitweg :wink:
1:35 is dus voor als je een vaste baan krijgt :P

Ikzelf bekostig de boel (veel hobby's: van WO2 tot mijn PC) met StuFi en Kassa-werk bij de Plus supermarkt (toch €8 p/u) en heb verder sinds 2 havo altijd gewerkt (supermarkten, hubo, bios, xenos).
Ik studeerde journalistiek in utrecht en ga nu switchen naar Leraar Geschiedenis 2e graads (HBO), ook in Utrecht.
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Mijn studie is inmiddels vier jaar geleden. Ik werk nu al weer bijna vier jaar bij dezelfde werkgever. Daar heb ik een vaste baan. Helaas wordt ik wel ontslagen (bezuinigingen) op 1 januari. Gelukkig heb ik nu voor een iets minder uren wel een alternatief begonnen. Daar begin ik op 1 juni. Dan heb ik twee banen. Of drie als je m'n bijbaantje in de gehandicaptenoppas er nog bij rekent.

Ik verzamel eigenlijk geen wo2 spul, of het zouden wat films of boeken moeten zijn. Dat is dus niet ontzettend duur gelukkig. :)
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Student :(
En de hobby bekostig ik met enkele kleine werkjes, van auto's wassen tot bloemstukken wegbrengen...
En natuurlijk het zakgeld...
Ik hoop in de legerschool te geraken over enkele jaren...
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

Student, in mijn hopelijk laatste jaar Humaniora. (want het ziet er niet schitterend uit)

Geld? Daar geraak ik aan door mijn bankrekening te plunderen en te werken in een taverne/restaurant/café. Het verdient aardig maar slorpt wel serieus veel tijd op :)
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Misschien is dit topic interessant voor de topicstarter:
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=7477
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

gvdbor schreef:Ik durf mezelf wel een frequente bezoeker te noemen, hoewel ik niet veel inbreng. Vind het wel leuk om sommige standpunten door te lezen en soms doe ik heel aardige tips op. Ik werk als motoragent en ben daardoor veel op wisselende tijden aan het werk omdat ik in de 24uurs dienst draai. Deze week veelal avonddiensten en een leuke begeleiding van de wielerronde Olympia's tour Nederland gedaan. Veel kilometers gemaakt dus maar het was lekker weer dus prima te doen.
Nadien zit ik dan nog graag even achter de pc.

We moeten opppassen met onze wapens! HAHA :lol: , heb er zelf nog geen hoor ;)
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Als de politie in nederland het zelfde is als in belgië zal dat geen probleem zijn :wink: :)
We moeten opppassen met onze wapens! HAHA , heb er zelf nog geen hoor
Plaats reactie