Michiel
(trouwens niet lullig bedoeld voor de mensen die wel geschiedenis (gaan) studeren

Gaaf motoragent!!! Wat voor'n motors heeft de gemeente Ermelo? En moet je ook vaak 's nacht op pad? Lijkt me wel een leuk beroep, en helemaal als je van motorrijden houd.gvdbor schreef:Ik durf mezelf wel een frequente bezoeker te noemen, hoewel ik niet veel inbreng. Vind het wel leuk om sommige standpunten door te lezen en soms doe ik heel aardige tips op. Ik werk als motoragent en ben daardoor veel op wisselende tijden aan het werk omdat ik in de 24uurs dienst draai. Deze week veelal avonddiensten en een leuke begeleiding van de wielerronde Olympia's tour Nederland gedaan. Veel kilometers gemaakt dus maar het was lekker weer dus prima te doen.
Nadien zit ik dan nog graag even achter de pc.
gvdbor schreef:Ik durf mezelf wel een frequente bezoeker te noemen, hoewel ik niet veel inbreng. Vind het wel leuk om sommige standpunten door te lezen en soms doe ik heel aardige tips op. Ik werk als motoragent en ben daardoor veel op wisselende tijden aan het werk omdat ik in de 24uurs dienst draai. Deze week veelal avonddiensten en een leuke begeleiding van de wielerronde Olympia's tour Nederland gedaan. Veel kilometers gemaakt dus maar het was lekker weer dus prima te doen.
Nadien zit ik dan nog graag even achter de pc.