Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Philip,ABRG schreef:Het is in ieder geval al gigantisch druk de gehele dag, en dat blijft doorlopen, de commando's en de mariniers zijn ook al op de kazerne, er zal wel een mat partijtje komen denk ik met de LMB, na een paar biertjes
Haha jah die moet je niet bij elkaar zetten!
Ik heb in ieder geval wel zin in het evenement! Hopelijk is het niet zo extreem druk wat we geen excercitie kunnen doen. Want ik hoorde dat ze daar vorig jaar niet genoeg ruimte voor hadden.
Ik zit nog even achter de pc voordat ik zo daarnaar toe ga. Ik loop er zaterdag en zondag rond. Dus als jullie Queen's Own Rifles zien lopen, vraag dan even naar me.
Zo ik ben net terug van de opendag. Was een erg warme dag zeker in uniform met uitrusting. Was wel erg vermoeiend. Maar het was wel een hele mooie dag. Door het warme weer was het ook wat rustiger met het publiek. Het was ook iets te ruim opgezet.
Morgen zal het wel wat drukker worden omdat het dan wat koeler wordt.
Zijn er nog meer mensen vandaag geweest? Of zijn er nog mensen die morgen gaan?
Skylighter schreef:Haha, die Frank, lekker op de open dagen staan, maar ook heel het weekend op msn zijn?!?
ben alleen op vrijdag geweest hoor. Volgens mij heb je niet goed gelzen. En ik was niet heel hget weekend op msn. Me comp heeft gewoon heel het weekend aan gestaan.
Ben zaterdag geweest. Was idd wat ruim opgezet, maarja. Trouwens Nico, ik moet je hebben gezien dan. Heb je dat ene meisie gezien toen die man daar zei dat ze op die engelse motor moest rijden? Dat was m'n nichje, daar stond ik bij in wit adidas shirt.
k98s schreef:Ben zaterdag geweest. Was idd wat ruim opgezet, maarja. Trouwens Nico, ik moet je hebben gezien dan. Heb je dat ene meisie gezien toen die man daar zei dat ze op die engelse motor moest rijden? Dat was m'n nichje, daar stond ik bij in wit adidas shirt.
Nee schiet me zo niet te binnen. Was dat een officier die dat zei?
Als je trouwens een mafkees hebt zien fietsen op een oorlogse fiets in een Canadees uniform met volle bepakking in de volle zon, dan heb je hele grote kat ik dat was.