Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
de berenboot is idem rotzooi komt nu nog op tv om een uur of 00.00 geloof ik. Snap je toch niet, welk kind tussen de 4 en 10 zit nou midden in de nacht Bassie en Adriaan of de Berenboot te kijken? Geef mij alfred jodokus kwak maar weer, die owned
Laatst gewijzigd door Tex op 01 jun 2005, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Tja, de Berenboot is erg 70's.... Floris met de enige echte Rutger Hauer rulez!
( Ook in de herhaling... Foris is uit de jaren '60 en ik ben geboren in 1970...)
Alfred is echt geweldig! en vooral Henk of hoe heet die mol ook alweer!
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Ik vraag me altijd af wat De Baron met Bassie & Adriaan wil doen, Bassie en Adriaan lopen altijd om de bom heen of iets dergelijks. En de Baron en z'n handlangers trappen dan in de bom, en hebben een zwart gezicht. Dus als Bassie en Adriaan in de bom zouden trappen, zouden ze alleen een zwart gezicht hebben.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
De echte vader van alfred is dood, en die mol zorgt dan voor alfred. 1 aflevering vond ik wel bijzonder. Dat is die waarin Dolf dan een soort Hilter wordt, er hangen dan overal vlagen met kraaiepoten erop. Iedereen roept dan ''Dolf is rechtvaardig'' enzo...
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.