Bolletjes
- Dodo
- Lid
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
Ik merk dat we hier duidelijk te maken hebben met bolletjesceptici. Daarbij komt dat er wanneer er geen bolletjes komen de kans op een conflict op dit forum toeneemt door een gesprek aan transparantie en democratie. Wanneer ik genoeg manschappen en materieel heb verzameld, marcheer ik met mijn leger op naar de verblijfplaats van de dictatoriale Proos in het kader van Operation "WO2.nl Freedom"!

http://www.t-kwadraat.nl/
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Zitadelle schreef:Ik merk dat we hier duidelijk te maken hebben met bolletjesceptici. Daarbij komt dat er wanneer er geen bolletjes komen de kans op een conflict op dit forum toeneemt door een gesprek aan transparantie en democratie. Wanneer ik genoeg manschappen en materieel heb verzameld, marcheer ik met mijn leger op naar de verblijfplaats van de dictatoriale Proos in het kader van Operation "WO2.nl Freedom"!
![]()

Daar is 'ie weer!
- Frankie
- Lid
- Contacteer:
Peter schreef:Zitadelle schreef:Ik merk dat we hier duidelijk te maken hebben met bolletjesceptici. Daarbij komt dat er wanneer er geen bolletjes komen de kans op een conflict op dit forum toeneemt door een gesprek aan transparantie en democratie. Wanneer ik genoeg manschappen en materieel heb verzameld, marcheer ik met mijn leger op naar de verblijfplaats van de dictatoriale Proos in het kader van Operation "WO2.nl Freedom"!
![]()
![]()
erg lollig wat die bolletjes in een mens losmaken, laatst was ik nog op Schiphol met m,n bolletjes, en een gelazer dat ik kreeg!
![]()
Hahahhahaha

LEST WE FORGET !
- Miesjel
- Lid
Klachten naar Felix en Darryl verstuurd 
Ik heb deze avatar zelf zitten maken en ben er trotst op. En vind het niet zo praktisch dat er nog 2 mensen met deze avatar rondsurfen waardoor ik niet meer zo herkenbaar ben als ik graag wilde zijn
Michel.

Ik heb deze avatar zelf zitten maken en ben er trotst op. En vind het niet zo praktisch dat er nog 2 mensen met deze avatar rondsurfen waardoor ik niet meer zo herkenbaar ben als ik graag wilde zijn

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.
- Darryl
- Lid
- Frankie
- Lid
- Contacteer:
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Nou ja, allemaal? Volgens mij alleen de mensen om wie we de bolletjes nu juist afgeschaft hebben 

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator