En niet meer dan dat. De Gucht gaf vervolgens aan dat hij er spijt van had. En daarmee had het gewoon afgelopen moeten zijn. Om dan door te blijven gaan met drammen; het lijkt me dat er belangrijker zaken te doen zijn.Harro schreef:En dat is het punt. Het is onfatsoenlijkRoel R. schreef:Het gaat er om dat je zoiets gewoon niet doet in de diplomatie,
De Gucht over Balkenende...
- gvdbor
- Lid
- Contacteer:
- Robin V
- Lid
De Gucht is een echte kluns, net als de meeste Belgische ministers die gewoon wisselen van functie alsof ze met een voetbalwedstrijd bezig zijn...
Hij heeft eerder al 3 keer zich belachelijk gemaakt met de Congo-kwestie...
Wel vermeldenswaardig : de brief met excuses van De Gucht...
Geachte heer Balkenende,
mijn excuses dat ik vermelde dat u op Harry Potter leek.
U begrijpt natuurlijk wel dat ik hierom mijn excuses aanbied
en enkel en alleen om het feit dat Harry Potter zo'n kleurrijk enthousiast figuur is, en u een saai, irritant mannetje.
Hij heeft eerder al 3 keer zich belachelijk gemaakt met de Congo-kwestie...
Wel vermeldenswaardig : de brief met excuses van De Gucht...
Geachte heer Balkenende,
mijn excuses dat ik vermelde dat u op Harry Potter leek.
U begrijpt natuurlijk wel dat ik hierom mijn excuses aanbied
en enkel en alleen om het feit dat Harry Potter zo'n kleurrijk enthousiast figuur is, en u een saai, irritant mannetje.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Tim
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
vertel mij het verschil is tussen de telegraaf en het nos? ze verdraaien het nieuws allebei op zo'n manier dat het hun goed uitkomtSbf.Koch schreef:Jawel, daar ben ik het ook mee eens, zoals ik ook in mijn post zei. Wat ik bedoel is dat het onzin is zoiets uitgebreid in het nieuws uit te lichten. Als zoiets nou in de Telegraaf komt, ja, ok. Maar op het NOS-Journaal?
- Sjoerd
- Lid
Kan je een paar voorbeelden cq. argumenten aandragen waar dat dan wel uit blijkt?siggel schreef:
vertel mij het verschil is tussen de telegraaf en het nos? ze verdraaien het nieuws allebei op zo'n manier dat het hun goed uitkomt
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
De telegraaf is een krant met lage kwaliteits-eisen. Iedere journalist bij iedere krant krijgt dezelfde berichten binnen van o.a. het A.N.P. (Algemeen Nederlands Persbureau) en neemt dit over, letterlijk of met iets andere, eigen woorden of volgorde (kijk maar eens naar de korte berichten in de Spits & Metro). De telegraaf is echter een krant die haar prioriteiten geheel ergerns anders legt. De telegraaf is uit op sensatie en nieuws waarvan ze (denken te) weten dat het lezers aangrijpt. Sla er maar eens een open: De voorpagina barst van nietszeggende berichtjes, glamour-dingen zoals het nieuwe vriendje van en laatst bijvoorbeeld zag ik een voorpagina-bericht over een vrouw die 2 weken lang haar hondje kwijt was.
Verder mogen de journalisten van de Telegraaf onverbloemd hun mening laten blijken. Objectiviteit is vaak geheel niet te bekennen in de berichten.
De redactie van de telegraaf houdt de krant bewust op een laag niveau. Zij weten dat het grootste deel van hun lezers laag tot middel-hoog zijn opgeleid.
Het feit dat roddel-koningen en -koninginnen zoals Henk van der Meyden allemaal een column of een hele pagina/rubriek krijgen in deze krant zegt wat mij betreft al genoeg. Geloof me, de kwaliteit van de Telegraaf is meermalen besproken op mijn vorige opleiding (HBO Journalistiek) en het is een feit: De Telegraaf is van lage kwaliteit.
De NOS is een alom gerespecteerde en over het algemeen van hoge kwaliteit blijk gevende nieuwszender die objectiviteit hoog in het vaandel heeft staan. Zij brengen de feiten zonder zelf conclusies te trekken, iets wat de Telegraaf vaak wel doet.
Verder mogen de journalisten van de Telegraaf onverbloemd hun mening laten blijken. Objectiviteit is vaak geheel niet te bekennen in de berichten.
De redactie van de telegraaf houdt de krant bewust op een laag niveau. Zij weten dat het grootste deel van hun lezers laag tot middel-hoog zijn opgeleid.
Het feit dat roddel-koningen en -koninginnen zoals Henk van der Meyden allemaal een column of een hele pagina/rubriek krijgen in deze krant zegt wat mij betreft al genoeg. Geloof me, de kwaliteit van de Telegraaf is meermalen besproken op mijn vorige opleiding (HBO Journalistiek) en het is een feit: De Telegraaf is van lage kwaliteit.
De NOS is een alom gerespecteerde en over het algemeen van hoge kwaliteit blijk gevende nieuwszender die objectiviteit hoog in het vaandel heeft staan. Zij brengen de feiten zonder zelf conclusies te trekken, iets wat de Telegraaf vaak wel doet.
-
- Lid
----------------------
kan het hier niet echt met eens zijn. als ik na nova (nos/vara. tenminste dat was het dacht ik altijd) kijk en je ziet hoe af en toe word gereageerd op uitspraken van bepaalde lieden. ( bijvoorbeeld geert wilders. ben het zelf ook niet met die man eens) dan kan ik toch echt niet zeggen dat er niet bevooroordeeld gereageerd word.
----------------------
kan het hier niet echt met eens zijn. als ik na nova (nos/vara. tenminste dat was het dacht ik altijd) kijk en je ziet hoe af en toe word gereageerd op uitspraken van bepaalde lieden. ( bijvoorbeeld geert wilders. ben het zelf ook niet met die man eens) dan kan ik toch echt niet zeggen dat er niet bevooroordeeld gereageerd word.
(\_/)
(o.o)
(><) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
(o.o)
(><) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
- Wilco Vermeer
- Lid
- Contacteer:
Tsjonge wat een rep en roer toch.
Ik ben zelf politicus (onder andere) en krijg altijd het verwijt dat wij politici nooit de waarheid zeggen en er altijd omheen lullen.
Zegt er eens een politicus de waarheid en wordt het een grote rel
Ik ben zelf politicus (onder andere) en krijg altijd het verwijt dat wij politici nooit de waarheid zeggen en er altijd omheen lullen.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
-
- Lid
Houen zo !Wilco Vermeer schreef:Tsjonge wat een rep en roer toch.
Een zaak is niet noodzakelijkerwijs rechtvaardig omdat een mens er voor sterft (Oscar Wilde).
-
- Lid
- Contacteer:
siggel schreef:welke blunder?
Of is dat normaal?De Gucht lijkt echter niet van plan zijn toon over Nederland te matigen. Maandag verspreidde hij eerst documenten waaruit zou blijken dat België het meest geld per hoofd van de bevolking afdraagt aan de Europese Unie, en niet Nederland. Nederland zou te veel inzetten op de eigen bijdrage bij de EU. In het door De Gucht verspreide document wordt overigens het bruto bedrag dat België afdraagt genoemd, waarin het geld dat België weer terugkrijgt niet is meegenomen. Netto heeft Nederland volgens het ministerie van Financiën wel degelijk de hoogste bijdrage.
Bron:http://frontpage.fok.nl/nieuws/54979
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''