Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
harvester schreef:ja, als de zon oranje kleurt, meld ik mij aan in leopoldsburg
Ik heb de indruk dat de NL aan het infiltreren zijn in het Belgische Leger....
Inwoners van de Europese Unie zijn welkom in het Belgische Leger... er zijn reeds verschillende Nederlanders in dienst van de ABL...
Voordeel is dat je bij ons gemakkelijker in een Onbepaalde Tijdsstatuut kunt stappen....
Inderdaad Johan, dat is afgelopen week nog in het nieuws geweest.
Als Nederland België binnenvalt verhuis ik naar Limburg, daar lopen ze toch 10 jaar achter, heb'k er nog geen effect van. En na 10 jaar ga'k gewoon terug naar de Kempen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ja, weer een slimme zet van de Nederlanders... We zeggen dat we NIET gaan aanvallen, maar in werkelijkheid. Kijk, zo omleiden wij de Belgen ook, we zeggen dat we neit aanvallen, maar gelijkertijd gaan we dat wel doen. Kijk, dan hebben de Belgen het ook niet eens door, weer een slimme taktiek van de Nederlanders
Skylighter schreef:En als we wel zeggen dat we aanvallen, duurt het toch paar weken voordat ze dat in de gaten hebben, dus maak je daar maar geen druk om.
We zullen het pas merken als als de plaatselijke frituur plotseling een snackbar is geworden en de stier op de tap een rode ster is geworden. Maar dán zal het erom stuiven!
harvester schreef:kernwapens!!!! één op het koningshuis
Walen moogt ge uitdrijven voor mijn part.
Is goed. Zullen we ruilen? Jullie helpen ons in één klap van de monarchie af - als ze onderweg zijn op 30 april van het ene kleine deurpje naar het andere en dan helpen wij jullie van de Walen af? Deal?
Precies! De Friezen deporteren we gewoon naar de Waddeneilanden en dan nemen we Friesland voor onszelf in en maken we er één groot bejaardenresort van, zodat we in de rest van Nederland tenminste geen last ervan hebben
Zitadelle schreef:Precies! De Friezen deporteren we gewoon naar de Waddeneilanden en dan nemen we Friesland voor onszelf in en maken we er één groot bejaardenresort van, zodat we in de rest van Nederland tenminste geen last ervan hebben
Kijk, dát is pas een idee! Hekwerk er omheen zodat we op zondag met de kinderen bejaarden kunnen gaan kijken! Geweldig