Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wij leggen gewoon onze Brusselse stinkkaas aan de grens met Nederland ...... wedden dat er geen enkele Nederlandse militair de grens durft over te steken dan?
Bring in the Hellcats! (M18 TDs) World War II - European Theater of Operations http://www.ww2-eto.com
Numb schreef:Snap je het dan niet? Onze zwakste soldaten worden 'Rode Duivels' genoemd. Aangezien ze zo slecht zijn, veronderstelt iedereen dat de Belgen, sorry, Vlamingen zwak zijn. Wacht maar af...
De rode duivels hadden in 1944 ook niet zo'n heel groot succes in Nederland .
Michiel
Ps ik heb wel respect voor ze hoor (de britten dan he )
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
In mijn tijd in de Latijnse was het : VAN de Gallische Oorlog...
Ik ben wel veel van het Latijn vergeten.....
Johan
Dan moet het genetivus zijn Dan zou het moeten zijn: Belli Gallico
Nog maar 3 lessen en dan ben ik er ook vanaf!
Michiel
'De'
Maar nog 3 lessen? Heb je Grieks gekozen ipv Latijn?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
101st Michiel schreef:Nee ik deed VWO+ , dus met spaans en latijn. Maar nu ik naar 4 VWO ga, laat ik spaans en latijn vallen
En wat heb je dan?
VWO+...
Nooit van gehoord