Geen wonder; geen hond die het toen wou hebben...oldcontemptible schreef:ah, als de vakantie verblijven worden meegeteld, dan heeft de speeltuin van de Saxen-Coburgers het nooit opgegeven.
Grtn
David
Ben tweetalig met kennis Engels und ein bischen Deutsch dabei.Audie Murphy schreef:wel effe een cursus frans volgen dan !Jeeper704 schreef:En Texel komt in opstand en Nieuw-Brussel wordt gesticht.
de taal van Brussel
Gegadigden genoeg, misschien niet voor datgene wat bovengronds is,earlymb schreef:Geen wonder; geen hond die het toen wou hebben...oldcontemptible schreef:ah, als de vakantie verblijven worden meegeteld, dan heeft de speeltuin van de Saxen-Coburgers het nooit opgegeven.
Grtn
David
Waar slaat dat nu op????Sbf.Koch schreef:Och, bij het capituleren zie ik de belgen er wel voor aan met een
aan te komen zetten...
Ach ja, we zullen het maar steken op het gebrekkig taalonderwijs in NederlandJeeper704 schreef:Waar slaat dat nu op????Sbf.Koch schreef:Och, bij het capituleren zie ik de belgen er wel voor aan met een
aan te komen zetten...
Capituleren is niet katapulteren, hé.
ZOEFFFFFFFFFFF! Oh kijk onze onderhandelaar is terugantwerpx schreef: Ach ja, we zullen het maar steken op het gebrekkig taalonderwijs in Nederland
Overigens geen slecht idee, die katapult. "Zet u daar maar in dat stoeltje mijnheer, dan kunnen we gemakkelijker onderhandelen."
Misschien zat hij in de zelfde klas als de belgische koninklijke familieantwerpx schreef:Ach ja, we zullen het maar steken op het gebrekkig taalonderwijs in NederlandJeeper704 schreef:Waar slaat dat nu op????Sbf.Koch schreef:Och, bij het capituleren zie ik de belgen er wel voor aan met een
aan te komen zetten...
Capituleren is niet katapulteren, hé.
Overigens geen slecht idee, die katapult. "Zet u daar maar in dat stoeltje mijnheer, dan kunnen we gemakkelijker onderhandelen."
Doe Limburg er ook bijMr_Flibble schreef:Noord-Brabant scheidt zich af van de andere Nederlandsche provinciën en sluit zich aan bij België, Om zo samen Groot Bourgondië te vormen.
Sbf.Koch schreef:Dat sloeg inderdaad op katapulteren. Gezien het behoorlijke verschil tussen Vlaams en Nederlands leek het me wel grappig
"Mijnheer! Wat is dat nu?"
"Ziet u da nie? Dat is zo 'ne zwieper, zulle!"
"Dat zie ik. Wat moet ik er mee?"
"Maar, amaï! Daarme gaan we eens wallebakken! Dat snapt ge toch, ge vroeg er zelf om!"
"Nee, ik had het over capituleren."
"Amai zeg, hé! Ik had wel trek in een partijtje flikflakken..."