Beter dat, dan je politieke tegenstanders gewoon neerschieten me dunkt.779 schreef:Uhm de Belgen hebben het niet zo over onderhandelen volgens mij? Die schelden liever via opgenomen gesprekken naar de tegenpartij. haha Nobody touches our Harry Potter (h)
Belgie veroveren.
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- Peter M
- Lid
Activist of politicus, het was een Nederlander.779 schreef:Ow daar heb je een punt! Maar Pim Fortuyn werd vermoord een activist, niet door een politicus.
Activist of politicus, De Gucht was een Belg.779 schreef:Uhm de Belgen hebben het niet zo over onderhandelen volgens mij?
Onze cultuur zal aan rijkheid inkrimpen, zet dit om in 'jullie taal' ( )en het is niets meer waard :Sbf.Koch schreef:Dat sloeg inderdaad op katapulteren. Gezien het behoorlijke verschil tussen Vlaams en Nederlands leek het me wel grappig
"Mijnheer! Wat is dat nu?"
"Ziet u da nie? Dat is zo 'ne zwieper, zulle!"
"Dat zie ik. Wat moet ik er mee?"
"Maar, amaï! Daarme gaan we eens wallebakken! Dat snapt ge toch, ge vroeg er zelf om!"
"Nee, ik had het over capituleren."
"Amai zeg, hé! Ik had wel trek in een partijtje flikflakken..."
- oldcontemptible
- Lid
- oldcontemptible
- Lid
leg dat eens uit, wat is dat ?RelicHunter44 schreef:Ik zal maar geen opmerkingen over belgen in het algemeen maken
is dat zo iemand die op 21 juli met die vod staat te wapperen als de ingevoerde van saxen-coburg nog eens buiten komen ?
ps, noorderburen, al wat jullie hier neer pennen over "Belgen" heeft absoluut geen impact op mij. ALS.. ik mensen beoordeel, is dat op hun mens zijn, niet op de nationaliteit op hun identiteitsbewijs.
"you know what worse than Dragons?"
"No"
"americans"
"No"
"americans"
-
- Lid
- Contacteer:
Belg (de ~ (m.), ~en)bollebekboerke schreef:"Belg" is een onreëel begrip, of ge zegt "vlaming" of ge zegt "waal"
1 staatsburger van België
Waal (de ~ (m.), Walen)
1 bewoner van de Franssprekende provincies van België
*vlaming vind de on-line versie van de Dikke van dale niet*
Waal, Belg en vlaming kunnen dus alledrie weer genoeg wijsneuzerig gedaan voor vandaag !!!!!
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
- Simon
- Lid
- BBB
- Lid
tis moeilijk om te begrijpen ook, vrees ik,wat een verschil, der is al voor minder een burgeroorlog uitgevochten.Simon schreef:ze kunnen niet alledrie je woont niet snel in de 2delen van belgie, tegen een vlaming zeg je bijvoorbeeld geen waal.... maarja mischien is dat wat moeilijk voor jullie
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
-
- Lid
- Contacteer:
Nee, maar je kunt wel Belg zeggen tegen een Waal en Vlaming dat bedoelde ik (:P)Simon schreef:ze kunnen niet alledrie je woont niet snel in de 2delen van belgie, tegen een vlaming zeg je bijvoorbeeld geen waal.... maarja mischien is dat wat moeilijk voor jullie
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
-
- Lid
- Contacteer:
Toch wel!Simon schreef:ze kunnen niet alledrie je woont niet snel in de 2delen van belgie, tegen een vlaming zeg je bijvoorbeeld geen waal.... maarja mischien is dat wat moeilijk voor jullie
Mijn vader is waal, mijn moeder is vlaming, beiden zijn Belg -->
Ik ben zowel Waal als Vlaming als Belg!
+ ik woon net op de grens ^^ (5 min fietsen en ik zit in Wallonie, 5 min trug fietsen en ik zit in Vlaanderen )
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.