Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Trouwens, Ik dacht dat Vlaanderen rijker was dan Walonie. Het is voor Nederland dus handiger als we alleen Vlaanderen anexeren en Walonie aan Frankrijk geven! Of verkopen
Ik denk dat we het dan toch maar gewoon op de Duitse manier moeten doen, zoals zij dat samen met de Russen tegen Polen deden, gewoon onderling verdelen.
Erik K. schreef:Why the F*ck zou Nederland, Belgie willen veroveren??
Is er iets wat wij niet hebben dan?
- een goede keuken
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Nee, ik heb het over een goede keuken. Als je er geen verstand van hebt, zeg dan niets.
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Je hebt wel minsten een 4 maal 4 nodig om beetje fatsoenlijk in België over de wegen (nou jah wat daar voor door moet gaan) te kunnen rijden. En dat weegd toch niet op tegen die goede keuken.
Skylighter schreef:En dat weegd toch niet op tegen die goede keuken.
In Vlaanderen spellen ze ook beter dan in Nederland