Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Michael_Wittmann schreef:Wil je je eigen site of forum..?
zelf zou ik dan voor een site gaan!
forum is echt 'hopeloos' want zomaar een goed forum op poten zetten waar dagelijks en goed wordt gepost is niet te doen! (iig die dingen wil je toch bereiken lijkt mij)
Helemaal mee eens
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
101st Michiel schreef:Welk programma heb je nodig om een site te maken bij bijvoorbeeld freewebs.com ?
Michiel
Daar heb je niets voor nodig.
Je gaat doodsimpel naar http://www.freewebs.com.
Je drukt op "SIGN ME UP" en je kan beginnen sleutelen met je eigen website.
De mogelijkheden zijn wel vrij beperkt maar goed genoeg voor een verzameling online met te zetten.
Geocities.com is gratis, heeft een hele makkelijke tool waarmee je je site laag voor laag kunt opbouwen en ook genoeg ruimte om je verzameling te showen, maar het nadeel is de altijd zichtbare reclame. Gelukkig hebben ze geen pop-up's meer, maar een constante strook aan de rechterkant van de pagina. Is op zich wel mee te leven.
Nee nee nee nee.... Al die on-site webpage-builders zijn ruk!
Als je Windows XP hebt (neem aan van wel) en Microsoft Office, dan heb je ook Publisher (of eventueel frontpage). Probeer daar eens mee te klooien, het is doodsimpel en ziet er beter uit dan al die gratis troep.
daarna ga je gewoon naar bv. angelcities of zoek er een uit de lijst: http://www.freewebspace.net/
Uploaden en voilá, simpel als wat.
Heb je hulp nodig, vraag maar raak!
RelicHunter44 schreef:Ik heb publisher niet Maar ik heb wel windows XP en office
Frontpage wel?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
RelicHunter44 schreef:Ik heb publisher niet Maar ik heb wel windows XP en office
Die zit ook alleen bij Office vanaf 2003 en alleen als je het volledige pakket installeert. Pleur anders de CD van Office er in en kies voor een losse install, dan kun je hem er zo bij installeren.
Lukt dit niet of heb je geen 2003, gebruik dan Frontpage, dat is ook een best programma.