Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mja, spreek voor zich, welke vinden jullie mooier? Het betrefd een logo voor een clan (CS:S). Mogelijkheid 1 is afbeelding 1 mogelijkheid 2 is afbeelding 2. Ook al vind je ze lelijk, kies dan toch 1 met evt. een verklaring. Als de logo je bekend voorkomt, het logo is afgepikt van de radioactiviteit logo.
Suggesties zijn ook welkom
Afbeelding 1
Afbeelding 2
Laatst gewijzigd door Jurryt op 14 jun 2005, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter schreef:Afbeelding 1, het oogt dynamischer en geeft herkenning. Afbeelding 2 oogt gewoon als een gevaaraanduiding.
Precies ja! Daarom kies ik ook voor afbeelding 1!
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Mr_Flibble schreef:Afbeelding 1 geeft je clan een unique logo...de 2de is gewoon het standaard huis tuin en keuken radio-actief gevaar markering, niet zo speciaal.
mijn keuze is dus Afbeelding 1
Ben ik het wel mee eens misschien moet je 2 nog wat aanpassen
Ik vind 1 ook beter, het heeft net iets meer volume dan afbeelding 2 (zonder TE te worden , als je begrijpt wat ik bedoel)
Ik zou echter nog wel even een ander "stylish" lettertype nemen voor #pH. .... Wat doet die "." eigenlijk erachter? Als het een echt logo is, dan hoeft dat toch niet? Of heeft die punt nog wat meer met de naam/het verhaal te maken:D?